سرمايه گذاري 28.1ميليارد دلاري وريزون براي کسب سهام اپراتور آلتل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”، به گفته يک مقام آگاه ، با وجود بحران اقتصادي و رکود بازار آمريکا ، وريزون  20ميليارد دلار از اين مبلغ را ازطريق وام تامين مي کند.
بر اساس اين گزارش اگر وريزون بتواند چنين طرحي را اجرا کند با غلبه بر AT&T به بزرگ ترين  اپراتور تلفن همراه آمريکا تبديل مي شود.
وريزون اعلام کرد، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سهام آلتل را تا پايان سال جاري خريداري  کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا 255ميليون و 400هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 84.06 درصد اعلام شده است و در اين کشور 18اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
شرکت وريزون درسال 1983 در آمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد و در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
اين اپراتور با 67 ميليون و 200هزار کاربر اپراتور شماره دو آمريکا است و درآمد آن درسال 2007 ميلادي 90 ميليارد دلار و ميزان سود خالص آن در همين سال شش ميليارد و 119 ميليون دلار اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال 2007 ميلادي تقريبا 239 هزار نفر گزارش شده است.
آلتل يکي از شرکت ها ي ارتباطي آمريکا است که دفتر اصلي آن در کانزاس قرار دارد و سرويس بي سيم را در اختيار کاربران در مناطق مسکوني و تجاري35 ايالت آمريکا قرار مي دهد.
اين اپراتور با بيش از 13ميليون کاربر رتبه پنجم را در بين 18اپراتور موجود در آمريکا به خود اختصاص داده است.
134/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا