تمديد يک هفته اي زمان تحويل پاکت هاي الف و ب و ج اپراتور سوم

مهندس سعيد مهديون رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فناوري اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: طي برگزاري کنفرانس بررسي بيشتر جزييات موافقت نامه پروانه اپراتور سوم، در کيش، با حضور شرکت هاي انتخاب شده نتايجي در اين زمينه حاصل شد.
وي افزود: يکي از موضوعات مورد درخواست شرکت ها براي بررسي بيشتر موضوع حق جابجايي شماره تلفن همراه بود که سازمان تنظيم مقررات نيز اعلام کرد اين موضوع به صورت جدي در دستور کار است.
مهديون خاطرنشان کرد: سازمان تنظيم مقررات پروژه اي را نيز در اين رابطه تعريف کرده و به محض مشخص شدن نتيجه آن، موضوع در کميسيون تنظيم مقررات، مطرح و مقررات لازم تصويب مي شود.
وي گفت: اين پروژه خدمت جديدي است که مردم مي توانند بدون تغيير شماره خود، استفاده از اپراتورهاي مختلف را انتخاب کنند.
مهديون اظهارداشت: تعرفه اتصال متقابل بين اپراتورها بحث ديگري بود که در اين کنفرانس از سوي شرکت ها مطرح شد.
وي ادامه داد: در اين رابطه شرکت ها نگران عدم قبول قيمت ها از سوي ديگر اپراتورها بودند که سازمان تنظيم در اين زمينه نيز اعلام کرد که در اين رابطه حرف آخر را سازمان مي زند و در صورت عدم توافق، سازمان تنظيم مقررات در اين ميان داوري خواهد کرد.
مهديون خاطرنشان کرد: بحث بعدي مطرح شده از سوي هفت شرکت انتخاب شده، موضوع قرار داشتن در زمان حج و فشردگي زمان براي تحويل پاکت هاي الف و ب وج بود.
وي در توضيح بيشتر اين موضوع گفت: با توجه به مسلمان بودن چهار اپراتور معرفي شده توسط شرکت ها، مشکلاتي براي پيدا کردن نفرات و اقدامات اجرايي ايجاد کرده است.
مهديون افزود: بدين ترتيب اين شرکت ها تقاضاي شديدي براي تعويق زمان تحويل پاکت هاي الف و ب و ج به بعد از زمان حج داشتند که پس از بررسي اين موضوع در شوراي راهبري اين موضوع مورد توافق قرار گرفت.
وي اظهارداشت: بنابراين زمان تحويل پاکت هاي الف و ب و ج از تاريخ شانزدهم آذر ماه به تاريخ بيست و سوم آذر ماه انتقال يافت و به مدت يک هفته تمديد شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا