دفاتر خدمات ارتباطي نماينده فروش کارت شارژ انتخاب مي کنند

“علي حميدي”  در گفت وگو با خبرنگار “موبنا” اظهار داشت:  بر اساس ابلاغ  بخشنامه  شرکت ارتباطات سيار به تمامي استان ها و ادارات مشترکان،  هر يک از دفاتر خدمات ارتباطي با انتخاب  پنج نماينده در زمينه  توزيع کارت شارژ  فعاليت مي  کنند.
وي ادامه داد:  نمايندگان  انتخاب شده از جانب  دفاتر خدمات ارتباطي  داراي تابلو هايي هستتند  که  افراد در صورت بروز تخلف از جانب اين مراکز مي توانند  با تماس با ر شماره درج شده بر روي،  تابلو تخلف صورت گرفته  و شکايت خود را اعلام  کنند.
حميدي با اشاره به اين که   نصب تابلوي  فروش کارت شارژ براي تمامي نمايندگان مجاز الزامي است، گفت: بر روي تابلو ها  کدعامل فروش،مبلغ مصوب کارت شارژ و سريال کارت شارژ ها و شماره رسيدگي به  شکايت  درج شده است. 
وي با بيان اين  که انتخاب نماينگان فروش از جانب دفاتر خدمات ارتباطي  آزاد است   و آنها موظف هستندبر عملکرد آنها نظارت داشته باشند خاطر نشان کرد: همچنين  شرکت ارتباطات سيار مجموعا   بر اجراي عملکرد دفاتر و نمايندگان توزيع کننده کارت شارژ همراه اول نظارت خواهد داشت.
 اين مقام مسئول افزود:  براساس ابلاغ  و اعلام اين بخشنامه  در روز بيست وپنجم فروردين ماه به تمامي استان ها، اجراي آن  در کل کشور لازم الاجراشده است.
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا