شگرد بازاریابی سامسونگ

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، این سیستم دارای سه بخش اصلی است که بر روی آن تعبیه شده و شامل یک پنل صفحه  نمایش LCD  ، دو دوربین و یک کامپیوتر برای پردازش است که دارای نرم افزاری برای تشخیص است.
در نگاه اول این سیستم شبیه یک صفحه نمایش LCD عمودی برای تبلیغات به نظر می رسد اما با بررسی دقیق تر می توان تشخص داد که دو دوربین بر روی بخش فوقانی LCD آن تعبیه شده است.
این سیستم به طور مداوم تصاویر از افرادی که از جلوی این سیستم  عبور می کنند می گیرد و کامپیوتر شروع به پردازش این تصاویر می کند.
تصاویر بر اساس اینکه چه تعداد افراد این تصاویر را تماشا می کنند، جنسیت آنها، سن آنها را که میانسال یا کودک هستند و اینکه چه زمانی به این آگهی های تبلیغاتی نگاه می کنند مورد بررسی قرار می گیرد.
این اطلاعات با دو هدف مورد بررسی قرار می گیرد یکی اینکه این سیستم می تواند اطلاعات را در مورد تماشاچیان جمع آوری کند و نیز می تواند نشان دهد که هر نوع آگهی توسط چه گروهی و چه نوع افرادی مورد توجه قرار می گیرد.
135/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا