«یارا»ی ایرانسل به بازدیدکنندگان تلکام۱۴۰۳ ارائه شد
«یارا»، جدیدترین ابزار هوشمند پشتیبان، با به کارگیری هوشمصنوعی و با هدف تحول فضای کسبوکار و گسترش فرهنگ مشتریمداری، در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳ در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.
به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «یارا» به عنوان ابزار هوشمند پشتیبانی ایرانسل، یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته متفکر «چتبات» و «ویسبات» است که با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق، به پرسشها و نیازهای کاربران پاسخ میدهد و تعامل کاملاً دوطرفه دارد.
همچنین این ابزار هوشمند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راهحلهای فوری ارائه میدهد و علاوه بر پاسخگویی به پرسشهای عمومی در حوزههای مختلف، به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مشترکان ایرانسل توسعه داده شده است.
این ابزار به ارائه خدمات متنوعی میپردازد که خدمات گفتوگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا از جمله آنهاست.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از ۳ تا ۶ دیماه ۱۴۰۳، باحضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و اقتصاد دیجیتال، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال، با تمرکز بر نقش حیاتی هوش مصنوعی در تحول دنیای امروز، معرفی کرد.