افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن تا ۵۰۰ هزار تومان

موبنا – به گزارش موبنا، سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن، از ابتدای روز ۲۵ اسفند سال جاری تا پایان ۱۵ فروردین سال ۹۷، افزایش پیدا می­‌کند. بر اساس این تصمیم بانک مسکن، امکان برداشت از خودپردازهای این بانک، از ۲۰۰ هزار تومان فعلی به ۵۰۰ هزار تومان می­‌رسد. بانک مسکن این تصمیم را در راستای دستورالعمل بهمن ماه بانک مرکزی که ابلاغ شده است، به اجرا در می ­آورد.
افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن، از دو جهت برای مشتریان بانک مسکن، تسهیلات محسوب می ­شود؛ از یک سو مشتریان بانک مسکن با توجه به حجم خریدهای شب عید از بازار و سطح قیمت‌ها،‌ می­ توانند مبلغ نقدی مورد نیاز خود را در روز، از طریق خودپردازهای بانک مسکن و بدون نیاز به مراجعه به شعب، تامین کنند و از سوی دیگر، چالش نیاز به پول نقد در ایام تعطیلات نوروز و مسافرت‌های نوروزی نیز با دسترسی به سقف جدید برداشت از خودپردازهای بانک مسکن، برطرف می­ شود.
طرح افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک مسکن به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، صرفا در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال جدید، به اجرا در می ­آید و فقط برای کارت­‌های حساب بانک مسکن (غیرشتابی) قابل استفاده است.
در پایان مدت زمان اجرای این طرح، سقف برداشت دوباره به سطح ۲۰۰ هزار تومان در روز تغییر پیدا می­‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا