نرخ سود لبخند فارابی به بیش از 30 درصد افزایش یافت

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی با سود روزشمار موثر 03/30 درصد بهترین و پرسود‌ترین صندوق درآمدثابت جهت سرمایه‌گذاری است. این صندوق از نوع قابل‌معامله در بورس (ETF) بوده و با ویژگی‌هایی نظیر معافیت مالیاتی و نقدشوندگی بالا، انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی

صندوق لبخند فارابی یک صندوق با درآمد ثابت از نوع قابل معامله یا ETF است که بخش بزرگی از منابع آن در دارایی‌های بدون ریسک مانند اوراق اخزا، مشارکت، تامین مالی، اجاره و… سرمایه‌گذاری می‌شود. صندوق‌های درآمد ثابت در کنار گواهی سپرده‌های بانکی جزء کم ریسک‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری هستند. در حقیقت، صندوق درآمد ثابت برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی که تحمل ریسک پایینی داشته و از طرف دیگر از سود بانکی رضایت ندارند، می‌تواند بهترین گزینه جهت سرمایه‌گذاری باشد. 

تفاوت صندوق درآمد ثابت با گواهی سپرده بانکی خاص

اگر پیگیر اخبار اقتصادی در ماه‌های اخیر بوده باشید، حتما عناوینی مانند «گواهی سپرده خاص بانکی» را مشاهده کرده‌اید. احتمالا برای‌تان جالب است بدانید گواهی سپرده سرمایه‌گذاری ۳۰ درصدی که توسط بانک‌ها منتشر شد، دارای ۱۲ درصد نرخ شکست بوده و در صورتی که فردی قصد داشته باشد (به هر دلیلی) سرمایه خود را از این سپرده‌ها خارج کند، باید هزینه نرخ شکست را نیز بپردازد.

از طرف دیگر، این گواهی سپرده‌های خاص دارای سود روزشمار نبوده و سود آن‌ها به صورت ماه‌شمار یا سال‌شمار محاسبه می‌شود. همچنین، انتشار این گواهی‌ها محدود بوده و تنها ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از آن‌ها توسط بانک‌ها منتشر شد که برای سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده خاص بانکی، سرمایه‌گذاران علاوه بر مراجعه حضوری به بانک‌ها، باید مدارکی مانند فیش حقوقی و… ارائه دهند. این در حالی است که شما می‌توانید تنها به صورت آنلاین و کاملا غیرحضوری، در صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی سرمایه‌گذاری خود را آغاز کرده و از سود روز‌شمار معادل سالانه 03/30 درصدی آن بهره‌مند شوید.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی

صندوق در‌آمد ثابت لبخند فارابی دارای سود مرکب بوده و به‌صورت روزانه بازدهی تقریبا 082/0 درصد دارد. لازم به ذکر است، سود مرکب به معنی اضافه شدن سود به سود دوره‌های گذشته است و بدین ترتیب شما می‌توانید هر روزی که تمایل دارید، بدون نرخ شکست و معاف از هر گونه مالیاتی واحدهای سرمایه‌گذاری خود در «لبخند» را به فروش برسانید. دیگر مزایای صندوق لبخند فارابی شامل موارد زیر است:

  • مدیریت حرفه‌ای 
  • نقد‌شوندگی بالا
  • بدون ریسک
  • بازارگردانی فعال و با کیفیت

حالا که با مزایای صندوق درآمد ثابت لبخند فارابی آشنا شدید، بهتر است با نحوه سرمایه‌گذاری در آن آشنا شوید.

چطور در صندوق لبخند فارابی سرمایه‌گذاری کنیم؟

برای سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی کافیست در سامانه معاملاتی کارگزاری خود نماد «لبخند» را جستجو کرده و طی روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ نسبت به خرید واحدهای آن اقدام کنید. اگر واحدهای صندوق «لبخند» را در سامانه‌های معاملاتی کارگزاری فارابی یعنی فارابیکسو نکست و هلیوم خریداری کنید، علاوه بر رایگان بودن کارمزد خرید و فروش، امکان ثبت سفارش شبانه‌روزی در تمامی ساعات و روزهای هفته (حتی تعطیلات) را خواهید داشت. 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا