با تکنیکی عالی به استقبال ثروت رفتم

خوراک ماهی بتا

خوراک ماهی بتا دارای کیفیت و قیمت مناسبی می باشد. یکی از بحث های مهم در زمینه پرورش ماهی قیمت غذای ماهی است که همواره مورد توجه کسانی که در کار پرورش ماهی ها هستند بوده است. در واقع عوامل متعددی هستند که بر روی قیمت غذای ماهی تاثیرگذار هستند که ما در ادامه قصد داریم به تعدادی از این عوامل اشاره داشته باشیم که عبارتند از: اولین عامل موثر بر قیمت غذای ماهی نوع خوراک آن است. در واقع هر یک از ماهی ها دارای غذای منحصر به فرد خود هستند که هر یک دارای قیمت خاص خود می باشد. برای مثال غذای ماهی قزل آلا با غذای ماهی سالمون و اسکار متفاوت است از این رو طبیعی است که قیمت های آنان نیز متفاوت باشد.

01 15

خوراک ماهی بیضا

در رابطه با تولید خوراک ماهی بیضا می توان گفت با قرار دادن سرندهای مخصوص در دستگاه پلت زن اندازه های مختلفی از این محصول تولید می‌شود و به این ترتیب ماهی بر اساس سنی که دارد نوع خاصی از پلت را با اندازه مشخص مصرف می نماید. همچنین تغذیه ماهی با پلت باعث رشد هر چه سریعتر ماهی و افزایش وزن گیری می شود. تولید این نوع خوراک در کشور ما به اندازه ای گسترش یافته است که بخشی از نیاز داخل کشور تامین شده و صادرکنندگان نیز از طرف این کارخانه ها نیاز خود را برای صادرات به انواع بازارها تامین می کنند. خرید خوراک ماهی بیضا همیشه در حال افزایش است و به دلیل کیفیت عالی و خاصیت های فراوانش برای ماهی ها  استفاده می شود.

02 15

غذای ماهی پرورشی

از آنجا که سهم عمده ای از هزینه های پرورش ماهی مربوط به تأمین غذاست لذا توجه به مسائل  غذای ماهی پرورشی از جمله نوع غذا، مقدار غذا ، زمان غذادهی وهمچنین ارتباط تغذیه با سایر عوامل از جمله درجه حرارت آب واندازه ماهی بسیار مهم است. از آنجا که شرایط پرورش وعادات تغذیه ای ماهیان سردابی وگرمابی متفاوت است مسائل تغذیه ای آنها در دو بخش بررسی می گردد. با توجه به اینکه پرورش ماهیان گرمابی بصورت توأم وچهار گونه ای در استخرهای خاکی انجام میشود. لذا بخشی از نیازهای غذایی آنها از محیط طبیعی استخر از جمله زی شناوران گیاهی و جانوری ، کفزیان و گیاهان علوفه ای موجود در استخر تامین می گردد.

03 16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا