بدست آوردن سود دیگر اتفاقی نیست

ظرف های پلاستیکی بسته بندی خرما

عمده ظرف های پلاستیکی بسته بندی خرما ظرف هایی می باشد که توسط ماده پلی پروپیلن یا حرف اختصار (پ پ) تولید می شود که این نوع ظروف های پلاستیکی توسط دو شرکت طب پلاستیک و دی پک تولید می شود و توسط شرکت آراد پلاستیک با قیمت مناسب به سراسر کشور توزیع می شود.

ظروف های پلاستیکی بسته بندی در انواع مدل های مختلف و سایز های گوناگون توسط دستگاه های ترزیق پلاستیک و با مواد های پلی پروپیلن یا پ پ و پلی اتیلن ترفتالات یا پت تولید می شود.

ظرف های پلاستیکی که برای بسته بندی تولید می شود برای بسته بندی محصولات غذایی مانند خرما و عسل، شیره انگور و سایر محصولات غذایی استفاده می شود.

01 5

مبل با قیمت ۵ میلیون

در صنعت مبلمان سازی انواع مختلفی از مبل با قیمت ۵ میلیون وجود دارد.

مبل راحتی در دنیای امروزی یکی از اجزای مهم دکوراسیون هر خانه ای خواهد بود که راحت می‌توان گفت که هر خانه ای بدون مبل ناقص می‌باشد.

در ساختار و بدنه مبل راحتی چوب وجود ندارد، پایه های بسیار کوتاهی نسبت به بقیه مبلها دارد و دسته های پهنتری را دارا می‌باشد.

در ضمن به این نکته هم باید اشاره کنیم که مبل راحتی نسبت به مبلمان استیل قیمت بهتری دارد و ابعاد کوچکتری نسبت به هم نوع خود یعنی مبل استیل دارد.

ساختاری که در تولید مبلهای راحتی بکار گرفته می‌شود به نوعی مقاومت و قیمت این نوع از مبلها را تعیین می‌کند.

بنابراین مبل راحتی تمام آن از پارچه های مبلی یا چرم تشکیل می‌شود و به دست مشتریان خواهد رسید که امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است.

02 5

مبل استیل ملایر

امروزه بسیاری از افراد برای کاهش قیمت تمام شده مبلمان منزل خود به جای خرید مبلمان کامل از نمایشگاه ها اقدام به خرید کلاف خام مبل استیل ملایر می کنند و مراحل خرید پارچه مبلی و رویه کوبی را خودشان انجام می دهند.

کلاف خام مبل اصلی ترین جزء انواع مختلف مبل است و کیفیت آن اصلی ترین عامل در ماندگاری مبلمان منزل شما ایفا میکند؛ شهر ملایر از تولید کنندگان شناخته شده در تولید کلاف خام انواع مبلمان هستند.

سبک و کیفیت ایده آل و منحصر به فردی را دارا می باشد به همین خاطر سبک مبلمان ملایر در همه ایران و حتی کشورهای دگیر شناخته شده است.

قیمت با توجه به پارامترهایی تعیین می شود، قیمت کلاف خام مبل به مشخصه های مختلفی بستگی دارد مانند نوع جنس چوب کلاف، میزان چوب به کار رفته، میزان ابزار و منبت به کار رفته، اندازه قالب، متریال به کار رفته در کلاف مانند چسب و میخ و اندازه آن می‌تواند متفاوت باشد.

03 5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا