الکل مانند چراغ راهی من را در مسیر ثروت همراهی کرد

الکل سفید طبی

ویژگی های الکل سفید طبی به همراه قیمت فوق العاده آن سبب شده است تا این نوع الکل نسبت به دیگر مدل های مختلفی که موجود است، متقاضیان زیادی برای خرید داشته باشد. الکل سفید طبی از نمونه الکل های با گرید طبی اتانول است که رنگ آن کاملا سفید بوده و در داروخانه ها  نیز به فروش می رسد. عمده کاربرد این محصول برای ضدعفونی کردن است و  این نوع الکل ها برای نوشیدن مناسب نیستند و سبب مسمومیت و آسیب های جدی به بدن می شوند.

01 4

الکل سفید 96 درصد

در مراکز معتبر فروش برای گرفتن قیمت و خرید بهترین نوع الکل سفید 96 درصد و اسپری ضدعفونی با کیفیت و قیمت مصوب دولتی حتما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی ارتباط بگیرید. این الکل با خلوص بالا را می توان از مواد اولیه مختلفی تهیه کرد و در صنایع مختلف یافت می شود. الکل سفید را می توان در صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع دارویی و پزشکی استفاده کرد. اتانول طبی که برای استفاده تجاری در صنایع غیر غذایی استفاده می شود معمولاً دناتوره می شود به این معنی که بدون تغییر یا تجزیه شیمیایی برای مصرف انسان نامناسب می شود.

02 4

الکل طبی خوراکی

نام دیگر الکل اتانول الکل اتیل، الکل طبی خوراکی یا همان الکل سفید است. می توان گفت شما با حمایت و خرید از تولید کننده الکل طبی داخلی به اقتصاد کشور بسیار کمک میکنید که در واقع به خودتان و همه‌ی اطرافیان کمک کرده‌اید تا از خریدن مواد شیمیایی مضر منصرف شوند و محصولات کشاورزی و ارگانیک بدون ضرر را خریداری کنند. انواع الکل تولیدی در کشور به خاطر کیفیت عالی و ارگانیک بودن آن برای بیشتر کشورهای دنیا صادر می شود با توجه به اینکه این ماده یک ماده ضد عفونی کننده بسیار موثری است شما در زمان استفاده از این محصول باید نهایت دقت را داشته باشید و با فاصله 20سانتی متری به دست ها و محل مورد نظر اسپری کنید و حتما از ماسک قوی استفاده کنید.

03 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا