در حوزه رب انار پول پارو کردم

رب انار صنعتی

طریقه درست کردن رب انار صنعتی به این شکل است که در ابتدا میوه های سالم و باکیفیت را تهیه کرده و به خوبی با دستگاه های مدرن و پیشرفته شستشو میدهند که مواد زاید نیز حذف میشود. سپس یا پوست انار را داخل دستگاه پرس قرار می دهند تا آب آنها به خوبی خارج شود. دستگاه پرس انواع مختلفی دارد در مورد آبگیری انار یا مرکبات از دستگاه پرس مخصوص به خود استفاده می کنند چون اگر فشار زیادی به انارها وارد شود ممکن تانن بیشتری از پوست آن وارد آب انار شود و روی کیفیت رب انار تأثیر منفی بگذارد.

آب خارج شده از انار توسط دستگاه های دیگ مخصوص پخت به مدت چند دقیقه در حرارت پایین غلیظ میشود. رب انار که غلیظ شده به شکل اتوماتیک وارد ظرف های شیشه ای شده و سریع در بندی سریع در بندی شده سپس برچسب خورده و در انبار جهت توضیع نگه داشته میشود. قیمت رب انار صنعتی با توجه به خرید اولیه انار و غلظت رب می تواند متفاوت باشد.

04 1

رب انار مرغوب

طبع انار سرد بوده و دارای مزه ای شیرین می باشد. از خواص رب انار مرغوب علاوه بر این و مزه ی بی نظیر آن می توان به تصفیه خون نیز اشاره کرد. چرا که شما با استفاده از این محصول خواهید توانست خونتان را تصفیه نمایید. در صورت غلیظ بودن خونتان به رقیق شدن آن به طور چشمگیری کمک کنید. برای رفع یبوست افرادی که از طبع گرم و خشک رنج می برند بسیار مناسب می باشد. برای کاهش صفرا و به جوش آمدن خون این محصول می تواند بهترین گزینه باشد.

چنانچه در دوران بارداری خود زیاد دچار حالت تهوع می شوید بهتر است مصرف رب انار را فراموش نکنید. چرا که رب انار دارای خواص بی نظیری بوده و به شما در تنظیم حرکات روده و دستگاه گوارشی کمک زیادی خواهد نمود. رب انار بر خلاف ربهای تغلیظ شده ی دیگر از میزان فیبر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

05 1

رب انار خانگی ملس

معمولا رب انار خانگی ملس نسبت به رب انارهای صعنتی قیمت بالا تری دارند و با روش سنتی و بدون استفاده از مواد نگهدارنده کاملا طبیعی تولید می شود. رب انار ملس به عنوان چاشنی در بعضی غذاها مثل فسنجان، شامی، اکبرجوجه و… مورد استفاده قرار می گیرد. رب انار برای کسانی که فشار خون بالا دارند بسیار مفید است و افرادی که مبتلا به فشار خون هستند باید از رب انار ترش استفاده کنند که موجب کاهش کلسترول بد خون می شود.

رب انار به دلیل داشتن انواع ویتامین ها موجب سوخت و ساز بدن می شود و باعث کاهش وزن و لاغری نیز می شود. این ویتامین ها باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود و بدن را در مقابل بیماری ها و انواع سرطان ها محافظت می کند. خاصیت رب انار موجب تصفیه خون، تقویت کبد، کنترل قند خون، تقویت قلب، تقویت پوست و مو، رفع آفت دهان و جوش صورت، بهبود کبد چرب و خون سازی می شود.

06 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا