دلیل ثروتمند شدنم زیر پایم بود!

هدفمند بودن و دوری از هرج و مرج و بی برنامگی شما را به موفقیت نزدیک می ‌کند. من با تعیین هدف و برنامه ریزی و تلاش های بی وقفه در حوزه موکت فعالیت گسترده ای داشتم و توانستم ثروت زیادی را به دست بیاورم، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

موکت طرح قالی

موکت ها، از جمله موکت طرح قالی زیر اندازهایی هستند که عموما در کف پذیرایی ها و اتاق ها به کار برده می شوند.

برخی از انواع موکت ها، طرح هایی دارند که فقط برای مکان هایی که نیاز است از موکت استفاده شود، کاربرد دارند.

موکت طرح قالی به نوعی از موکت گفته می شود که دارای طرح های ساده از قالی است و طرح بندی و رنگی بندی های گوناگونی نیز دارد و با توجه به سلیقه، می توان آن ها را انتخاب کرد.

آشپزخانه جزء مکان هایی هست که خانواده ها برای مصرف وعده های غذایی دور هم جمع می شوند.

شخصی که در آشپزخانه غذا را تهیه می کند، بایستی ساعت های طولانی را به صورت ایستاده مشغول به فعالیت باشد و بنابراین لازم است کف آشپزخانه به اندازه کافی نرم و راحت باشد.

07 1

موکت طرح دار اتاق کودک

شاید شما تا به حال نمی دانستید که موکت طرح دار اتاق کودک انواع مختلفی داشته و در جنس و الیاف متفاوت با مشخصات و ویژگی به خصوصی به بازار عرضه می گردند.

موکت های طرح دار در جنس های متفاوتی تولید می شوند که از نمونه های آن می توان به پلی استر اشاره کرد.

جنس پلی استر دوام و استحکام بالایی داشته اما برای مکان های پر رفت و آمد زیاد  مناسب به نظر نمی آید.

این روش درست مشابه نصب طرح دار بوده و این امکان را به ما می دهد تا به صورت سلیقه شخصی طرح دلخواه خود را ایجاد و نصب کنیم.

موکت های طرح دار بیشتر از انواع موکت های تایل بوده و به صورت تکه ها و قطعات جداگانه با طیف رنگی متفاوت به بازار عرضه می شوند.

08 1

موکت طرح پارکت پالاز

هرچند در سال های اخیر انواع گوناگونی از کفپوش ها بر اساس جنس و کاربرد به بازار عرضه شده است، اما موکت ها نیز از این تغییر و تحول بی بهره نمانده اند و همچنان طرح های جدید و با کیفیت، همچون موکت طرح پارکت پالاز توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کنند.

موکت طرح پارکت پالاز به واسطه جذابیت و تنوع در طرح و رنگ همواره یکی از محبوب ترین انواع کفپوش در کل دنیا است و نسبت به سرامیک، سنگ و کفپوش های مشابه برتری های خاصی دارد.

به گونه ای که متخصصان موفق شده اند که با پیشرفت فناوری و دانش روز انواع مختلفی از موکت طرح پارکت را طراحی و روانه بازار کنند و همین تنوع و طراحی به روز از دلایل محبوبیت و تقاضای بسیار این کفپوش است.

البته نکته مهمی که همواره باید در نظر گرفت امکان وجود محصولات بی اصالت و تقلبی در میان این میزان تعدد از محصولات است که لازمه مقابله با آن، خرید از مراکز معتبر عرضه موکت با کیفیت و ضمانت است.

09 1

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا