تا عید نوروز میلیونر شوید!

اگر تمایل دارید شما هم همانند ثروتمندان آرزوهایتان را محقق سازید، بعد از تعیین هدف و فعالیت در یک حوزه سودمند از جمله انواع چرم می توانید موفقیت های چشمگیری را نظاره گر باشید. در ادامه با چند نمونه چرم مصنوعی بیشتر آشنا شوید.

چرم مصنوعی مشکی

یکی از پرکاربرد ترین چرم ها، چرم مصنوعی مشکی است که بر خلاف چرم های طبیعی تولید راحت تر و قیمت پایین تری دارد که مدل های مختلف آن را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

چرم های مصنوعی مشکی بر خلاف چرم های طبیعی که از دباغی پوست حیوانات بدست می آید در کارخانه یا کارگاه با مواد شیمیایی و دستگاه های مکانیکی تولید می شود.

برای تولید چرم مصنوعی مشکی روش های مختلفی وجود دارد که تولیدکنندگان از آن ها استفاده می کنند.

ولی رایج ترین روش تولید این است لایه ایی روکش و لایه ایی اسفنج که از جنس آن پلی اورتان یا پی وی سی است را بر روی لایه ایی پارچه قرار می دهند.

چرم هایی که طی این پوروسه تولید می شوند شباهت های بسیار زیادی به چرم های طبیعی دارد.

01 1

چرم مصنوعی هولوگرامی

امروزه تولید محصولاتی که به عنوان هنر دست و آثار سنتی می باشند طرفداران زیادی دارند و در واقع باعث کار آفرینی شده اند، هنر چرم دوزی از جمله هنرهای زیبایی بوده که افزایش تولید چرم مصنوعی همچون چرم مصنوعی هولوگرامی باعث پیشرفته آن شده است.

چرمهای مصنوعی دسته بندی می شوند مثلا چرمی که برای رویه و کاور مبل استفاده می گردد با چرمی که در تولید کیف چرم به کار گرفته شده تفاوتهایی داشته و شما هنگام مراجعه به بازار خرید آنها باید برای اساس نیاز تقاضای خرید داشته باشید.

چرم مصنوعی فراتر از اینکه قیمت پایین تری داشته و خرید آن برای مشتری و مصرف کننده به صرفه تر بوده است کیفیت و مقاومت خیلی بیشتری نسبت به نوع چرم طبیعی دارد.

درجه کیفیت انواع چرم مصنوعی هم به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه ها بوده، هر زیبایی ظاهری و مقاومت چرم تولید شده بیشتر باشد مطمئنا از قیمت بالاتری هم برخوردار خواهد بود.

02 1

چرم مصنوعی شیراز

این روز ها قیمت چرم مصنوعی شیراز باورنکردنی و منصفانه است به علت برخورداری از سطح کیفیت بسیار بالا توانسته نظر و اعتماد اغلب صنعتگران مختلف در تولید محصولات چرمی را جلب نماید و نیاز آنها را به خوبی تأمین کند.

 لازم به ذکر و یادآوری است که چرم مصنوعی تولید شده در داخل کشور به ویژه در استان فارس و شهر شیراز دارای قابلیتها و ویژگیهای خارق العاده ای است.

چرم مصنوعی شیراز در مقابل نمونه‌ های خارجی این محصول توانسته به پیروزیهای چشمگیری دست یابد و بازار داخل را به اختصار خود درآورد.

مهمترین آنها ابعاد متنوع با انعطاف پذیری و نرمی بالا در وزن بسیار سبک تر چرم مصنوعی شیراز نسبت به نمونه های طبیعی آن می باشد.

03 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا