خوردن کشمش وزنتان را بالا می برد

قیمت کشمش امروز نسبت به ماه های گذشته با رشد همراه بوده است.

اگر می خواهید وزن اضافه کنید، کشمش می تواند بهترین دوست شما باشد. کشمش سرشار از فروکتوز و گلوکز است و به شما انرژی زیادی می دهد. آنها به شما کمک می کنند وزن خود را افزایش دهید، بدون اینکه کلسترول بد در سیستم شما افزایش یابد.

اگرچه کشمش کالری بالایی دارد، اما اگر در حد اعتدال مصرف شود منجر به افزایش چربی نمی شود. با این حال، اگر این میوه خشک را بیش از حد بخورید، ممکن است بدن شما را دچار کالری اضافی کند، در این صورت وزن اضافه خواهید کرد.

13 1

کشمش موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

به لطف کووید-19، ایمنی در زندگی همه اهمیت زیادی پیدا کرده است. وقتی صحبت از کشمش می شود، دارای مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین ترکیبات دیگر مانند آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است. البته اگر کشمش را دوست ندارید و یا در دسترستان نمی باشد می توانید از انگور به عنوان میوه ی تازه ی آن استفاده کنید. فروش عمده انگور بهترین گزینه برای درست کردن کشمش و یا مصرف می باشد.

همه اینها به مبارزه با رادیکال های آزاد در سیستم ما، تثبیت آنها و جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به سلول های ما از جمله گلبول های سفید خون که ستون فقرات سیستم ایمنی بدن ما را تشکیل می دهند، کمک می کند.

کشمش همچنین دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که به کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های مختلف کمک می‌کند. آنها منبع غنی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای بدن انسان ضروری هستند. کشمش بسیار مغذی است و آنتی اکسیدان هایی را برای بدن ما فراهم می کند که با باکتری های عامل بیماری مبارزه می کند و سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کند.

14 1

درمان نفخ معده با مصرف کشمش

کشمش به دلیل مقادیر بالای پتاسیم و منیزیم، اسیدیته را به حداقل می رساند. کشمش همچنین عناصر سمی را از بدن خارج می کند. در نتیجه شرایطی مانند نفخ، نفخ، کورک، بیماری های پوستی و مشکلات معده را بهبود می بخشد. بهتر است به منظور جلوگیری از نفخ در کنار غذایی هایی که با خرید و فروش نخود عمده تهیه ی می شود کشمش را مصرف کنید.

کشمش حاوی سطوح بالایی از پتاسیم و منیزیم است که اسیدیته را کاهش می دهد. مصرف منظم کشمش سطح سمی خون را کاهش می دهد و در نتیجه شرایطی مانند نفخ، نفخ و سایر مشکلات سلامتی مانند کورک و بیماری های پوستی را کاهش می دهد.

کشمش خیس شده سرشار از آهن و ویتامین B است که به درمان کم خونی یعنی کمبود هموگلوبین در بدن کمک می کند. زمان مصرف کشمش خیس خورده اهمیت زیادی دارد. بنابراین بهترین زمان برای خوردن آنها صبح زود و با معده خالی است.

15 1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا