با طعم خرما ثروتی شیرین به دست آوردم

خرما خدری

کشور هندوستان سالانه حدود دویست و پنجاه میلیون دلار واردات خرما خدری دارد که سهم ایران از این بازار هفتاد میلیون دلار می باشد. لذا توجه به بازار هند می تواند شمار زیادی از مصرف کنندگان را به سمت ما متمایل سازد.بنابراین  بهتر است از دی ماه کار را شروع کنید تا در یک بازه زمانی سه ماهه مشتریان خارجی به سمت شما جذب شوند. برای شروع لازم است با زبان انگلیسی استارت بزنید. زیرا تجار خارجی  انگلیسی را مبنا قرار می دهند. آنها مصرف بالایی دارند و بسیار جدی عمل می کنند. وقتی ماه رمضان فرا می رسد در صدد تأمین نیاز بازار شان بر می آیند. همه می دانند که ایران بزرگ ترین و قوی ترین تولید کننده و تأمین کننده خرما است و نیازی به معرفی ندارد. اما فاصله زمینی که بین ایران و هند وجود دارد آن ها را به سمت اینترنت هدایت می نماید و ما می توانیم با همین واسطه بسیاری از تجار را به سمت خود سوق دهیم و به آن ها بفروشیم. کشور هند بالای دوسوم نیاز خرمایش را از ممالک دیگر تهیه می کند.

10 7

خرما بریم

خرما بریم یکی از خرما های خوشمزه در بین مردم است. برای تجارت و صادرات خرما بریم حتما باید از قیمت خرید و فروش روز مطلع باشیم. این محصول در شهر های قصر شیرین، خوزستان، دهلران و بندر لنگه به و نوع رطب و خارک برداشت می شود.و به دلیل رطوبت مناسب و دیر رس بودن از معروفیت بسیاری برخوردار است. رنگ آن به طور معمول زرد مایل به قهوه ای است و در زمان رطب رنگ کهربایی، در زمان خارک زرد  و هسته این خرمای پوست ضخیم، چسبیده به گوشت است  اما به راحتی قابل جدا نمودن است. برداشت ان در مرداد و شهریور ماه است و در بسته بندی های یک تا ده کیلویی به فروش می رسد.

11 7

خرما مجلسی

بهترین خرما مجلسی در استان خوزستان برداشت می شود اما گاهی نیز، امکان دارد برای ماندگاری بالا نوعی گاز شیمیایی به خرما ها بزنند که خاصیت آن را کم می کند و برای سلامتی بدن مضر است. از دیرباز تجارت خرما شغلی پرسود در بین بازرگانان و تاجرین بوده است. خرما مجلسی در حال حاضر جایگاه ویژه در بازارهای جهانی به دست آورده که این امر موجب استقبال خریداران متعددی از کشورهای اروپایی و آمریکایی گشت.خرما یکی از محصولات کشاورزی اقتصادی در ایران به شمار می رود که  خوشبختانه این محصول به صورت ارگانیک کشت می گردد و سرشار از مواد مغذی برای بدن است. قند طبیعی و مناسب آن برای افرادی که دچار قند خون یا همان دیابت هستند توصیه می گردد.

12 7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا