موفقیت من را از دنیای فقر به جهان ثروت رساند

کلوچه گردویی نادری

در این بخش به بررسی مشخصات کلوچه گردویی نادری می پردازیم تا نوع تازه و لذیذ آن را میل فرمایید و از خوردن آن لذت ببرید.

کلوچه های نادری در مغز خود دارای ترکیبی از گردو میکس شده با ترکیبی از طعم دهنده هایی مانند هل یا دارچین می باشد که طعم و بوی فوق العاده ای به کلوچه می دهد.

این نوع کلوچه نرم و بسیار لطیف می باشد و این بافت نرم و خوش مزه باعث محبوبیت آن در میان مردم شده است.

در هر 30 گرم کلوچه های گردویی نادری حدود 107 کیلو کالری انرژی وجود دارد و حدود 10/8 گرم قند بنابراین از مصرف بیش از اندازه این میان وعده جلوگیری کنید تا از خواص آن بهره مند شوید و کالری زیادی دریافت نکنید.

10

کلوچه سنتی لاهیجان

از مهم ترین مشخصات کلوچه سنتی لاهیجان استفاده کردن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک است تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را روانه بازار نماید.

مواد اولیه تولید این کوکی خوشمزه شامل، آرد گندم درجه یک، شکر، تخم مرغ تازه، مغز گردو سالم و سفید، ارده، دارچین، مغز هل، روغن مرغوب و بکینگ پودر است که با توجه به نوع کلوچه ممکن است متفاوت باشد.

این کلوچه در سایز بندی های مختلف و بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا در انواع، تعداد و وزن های گوناگون همراه با قیمت های مناسب تولید می گردند.

ممکن است شما میلی به خوردن محصولات میان وعده ای نشان ندهید، زیرا ممکن است که باعث اضافه وزن شما شود و یا با توجه به اینکه محصولات بسیاری از کیفیتی پایین برخوردارند و شما دیگر نمی توانید نسبت به کیفیت محصول اعتماد کنید.

اما کیفیت این محصول به گونه ای است که با ترکیباتی که دارد علاوه بر اینکه طعمی بی نظیر دارد تضمین کننده سلامت شما است.

11

کلوچه نادی لاهیجان

خرید و فروش انواع کلوچه در کشور در حجم بالا صورت می گیرد و شرکت های مختلفی کار تولید کلوچه را در کشور انجام میدهند.

اما شرکت های کمی هستند که بتوانند کلوچه نادی لاهیجان را با کیفیت بالا تولید کنند که این مجموعه جزو این شرکت ها است.

ایجاد فضای اینترنتی برای خرید مستقیم کلوچه سنتی در حجم های مختلف توسط این شرکت سبب جلب رضایت حداکثری مشتریان ما شده است.

موارد استفاده کلوچه نادی لاهیجان چیست؟ کلوچه نادی لاهیجان در مراسم و دورهمی ها به عنوان محصول پذیرایی و سوغات شهر لاهیجان مورد استفاده قرار می گیرد.

12

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا