زمینه ای مناسب جهت ایجاد کارآفرینی

بنتونیت کشاورزی

حتماً شما نیز دیده اید که افرادی که در خانه هایشان گربه های خانگی را نگهداری می کنند خاک مخصوص به آن را دارند آن خاک همان بنتونیت کشاورزی می باشد.

به دلیل این که می‌تواند فضولات گربه و سایر حیوانات خانگی را به خوبی جذب کند برای بستر حیوانات بسیار مناسب می باشد اما برای این کار از نوع دانه بندیهای متفاوت آن استفاده می شود.

از آن جایی که بنتونیت ضد آب می باشند از آنها در سرامیک سازی نیز استفاده می شود بهتر است بدانید که در گذشته بنتونیت به عنوان صابون شناخته شده بوده است و ازین رو به دلیل خاصیت چربی بری از آن در سرامیک سازی استفاده می کنند.

از دیگر استفاده های بنتونیت در ساخت سرامیک نانو پولیش می توان به این موارد اشاره کرد که این ماده شکل پذیری سرامیک خمیری را ممکن می سازد همچنین این ماده بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد، در بحث مواد اولیه ی استفاده شده در سرامیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

22 4

بنتونیت ارت

بنتونیت های سدیم دار به علت جذب بالای آب و همچنین حفظ رطوبت آب می تواند بهترین گزینه برای مناطق کم آب و خشک باشد این نوع از بنتونیت ارت به دلیل ایجاد تورم دیواره های چاه نفت و آب را پوشش می دهند و همچنین به منظور جلوگیری از ریزش دیواره های چاه ها فشار را بر روی دیواره ها تا حدودی کاهش می دهند.

بنتونیت های غیر متورم یا کلسیم دار برای کاهش بیماری هایی که احتمال دارد از دام و طیور به شما انتقال یابد می تواند مفید باشد و همچنین موجب کاهش میزان نفخ در دام ها می شود. بنتونیت های کلسیم دار به عنوان یک ماده ی معدنی در صنایع ذوب فلزات، صنعت قالب سازی و همچنین در صنایع تولید مواد شوینده استفاده می شود.

23 4

بنتونیت حفاری

مرغداران عزیز می توانند با توجه به قیمت بنتونیت حفاری برای خوراک دام و طیورهای خود به مفدار تعداد زیادی این محصول را خریداری نمایند.

به دلیل جذب عملکر بیشتر در داروها و به عنوان پر کننده قسمتهایی از آن از بنتونیت استفاده می نمایند. این محصول به خودی خود هیچ خطر جدی ندارد اما هنگام استفاده آن با مواد شیمیایی هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید.

این نوع محصول ماده معدنی می باشد که در دسته رسها قرار گرفته است. بنتونیتها از نظر ساختمان سازی سه لایه قوی و محکم یه ساختمان هستند.

24 4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا