قیمت قابلمه مسی چهار نفره

از قدیم الایام همواره توصیه می شد که مردم درون ظروف مسی غذا بخورند و پزشکان و متخصصان طب سنتی بر این عقیده بودند که خوردن غذا در ظرف مسی سبب تضمین سلامت بدن می گردد.

که امروزه محققان دریافتند که با خوردن غذا در.ون این ظروف مقداری مس از طریق غذا و خوردن وارد بدن شده که این ماده معدنی یکی از مواد مورد نیاز بدن می باشد و از این طریق مقداری از آن برای بدن تامین می گردد.

یکی از معتبر ترین مراکز عرضه کننده و پایگاه های فروش انواع ظروف مسی پذیرایی مجموعه تجاری آراد برندینگ می باشد که بهترین و با کیفیت ترین قابلمه های مسی را با مناسب ترین قیمت ها به حراج گذاشته است و به همین واسطه توانسته رضایت مشتریان را بدست بیاورد.

این مرکز علاوه بر تجارت داخلی و ارسال محصول به سراسر ایران در امر صادرات قابلمه و ظروف مسی نیز فعال می باشد و هر ساله بخش عمده ای از این تولیدات را به کشورهای متقاضی ارسال می کند تا از این راه در امر ارز آوری به کشور نیز سهیم باشد مشاورین و کارشناسان حاضر در مجموعه آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان عزیز خواهند بود.

قابلمه مسی پنج تک چهار نفره

یکی از ظروفی که در مجموعه ست کامل ظروف مسی خام بسیار زیبا و جذاب می باشد که کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد، قابلمه مسی دو نفره است که در برخی موارد یک نفره آن نیز موجود می باشد که قیمت های بسیار مناسبی دارند وبا توجه به کیفیتی که دارند بسیار ارزان می باشند.

البته این محصول ممکن است که در بازارهای مختلف ظروف مسی با قیمتهای مختلفی عرضه شود و عوامل مختلفی می توانند بر قیمت این محصول اثر گذار باشند.

قیمت قابلمه مسی چهار نفره

در مراکز خرید لوازم خانگی و یا در بازار محصولات مسی انواع قابلمه مسی چهار نفره  به صورت تک و عمده در اندازه های چهار یا پنج نفره ارائه می شود که مدلهای متنوع آن مورد پسند اکثر افراد قرار می گیرد.

بیشتر این نمونه ها به صورت درب دار تولید می شوند که دارای دسته های مختلفی هستند که در طرحهای متنوعی تولید شده اند و برخی از آنها به صورت ساده و برخی دیگر به صورت موجدار و یا هلال دار تولید شده اند که توسط سازندگان به صورت مخصوصی قلم کاری و چکش کاری شده اند.

می توان از این ظروف برای پخت انواع غذا و خورشت استفاده نمود و با رعایت نکات آشپزی غذایی خوشمزه را درون آن آماده کرد تا همه از خوردن آن لذت ببرند.

قابلمه مسی جدید

پس از آن که اکثریت مردم از خواص بی شمار ظروف مسی آگاه شدند و خرید آن افزایش پیدا کرد، بسیاری از تولید کنندگان به تولید قابلمه مسی در طرح های متنوع و جدید روی آوردند.

جالب است بدانید که در گذشته هنر مس گری به صورت دستی انجام می شد.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت، تولید ظروف مسی هم چون قابلمه، پیش دستی، پارچ و لیوان مسی و… با کمک دستگاه هایی پیشرفته انجام می شود.

در کارخانجات تولید ظروف مسی پس از تبدیل شمش مس به ورقه های مسی، با قرار دادن ورقه در زیر دستگاه پرس آن را به شکل طرح مورد نظر در می آورند.

قیمت قابلمه مسی چهار نفره

یکی از دغدغه هایی که امروزه افراد علاقه مند به این محصول در خرید قابلمه مسی تزئینی با آن مواجه هستند، قیمت قابلمه مسی و اصل بودن یا نبودن محصول می باشد.

اگر شما قصد خرید ظروف مسی را دارید، بهتر است تا با مشخصات ظروف مسی اصل آشنایی پیدا کنید.

توجه به مواردی که در زیر ذکر می کنیم، به شما کمک می کند تا بتوانید قابلمه اصل را تشخیص دهید.

 رنگ ظرف: ظروف مسی اصل رنگی مایل به قرمز دارند و از براقیت بسیاری برخوردار می باشند این در حالی است که ظروف مسی تقلبی عموما قهوه ای رنگ هستند و سطح کدری دارند.

 استفاده از آهنربا: از گذشته تا کنون استفاده از آهنربا برای تشخیص اصل بودن ظروف مسی و استیل بسیار مرسوم بوده است از آن جا که آهنربا مس را جذب نمی نماید در نتیجه ظروف اصل مسی نباید توسط آن جذب شوند.

صدای ظرف: اگر به ظرف مسی ضربه وارد نمایید، صدایی بسیار ضعیف و بم به گوش می رسد شنیده شدن صدایی تیز از این ظروف خبر از غیر اصل بودن محصول می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا