چگونه با لوستر مسیر موفقیت خود را روشن کنیم

لوستر ریسه ای 

علاوه بر استفاده در منازل می توان لوستر ریسه ای را در دفاتر تجاری، مکانهای آموزشی، لابی هتلها، رستورانها و کافی شاپها نیز استفاده کرد و با استفاده از این محصولات می توان نمای بسیار جذابی را به وجود آورد که در جذب مشتری نیز بسیار تاثیر گذار خواهند بود از این رو بسیاری از رستورانهای سنتی و باغ تالارها از این لوسترها استفاده می کنند تا فضای بسیار شیکی را برای مهمانان به وجود بیاورند.

لوستر ریسه ای در انواع مختلف دایره ای، مستطیل، مثلثی، خطی، هلالی، اشک، مارپیچ، کروی، هرمی، حروف انگلیسی و بسیاری از مدلهای متنوع دیگر تولید می شوند که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارد و افراد و متقاضیان در انتخاب آنها با مشکل روبرو می شوند.

04 10

لوستر شاخه ای 

به وضوح می توان گفت که لوستر شاخه ای از نظر ظاهری و شکلی یکی از شیک ترین و مجلل ترین مدل لوستر است که خرید و استفاده آن برای هر منزلی توصیه می شود و یکی از اصلی ترین وسایل برای طراحی دکوراسیون داخلی یک منزل شیک به شمار می رود و همان طور که مشاهده کرده اید این مدل لوسترها به جای این که به یک منبع و سورس نور متصل شوند دارای چندین و چند منبع برای اتصال نور هستند و شاخه های زیادی در خصوص طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته شده است.

لوسترهای شاخه ای جنسهای زیادی را دارند و به طور گوناگونی تولید و تهیه می شوند و از جنس لوسترهای شاخه ای می توان به جنس برنجی و برنزی آن نیز اشاره کرد و همچنین برای زیبایی بیشتر برخی از لوسترهای شاخه ای یک سری کریستال را نیز به آن آویزان می کنند.

05 10

لوستر چوبی

در ساخت و تولید انواع لوستر ساختار شکنی شده و به این ترتیب لوستر چوبی به وجود آمده است که از نظر زیبایی ظاهر و کیفیت فوق العاده است و در انواع مختلف سه شعله، چهار یا شش شعله و غیره تولید می شود و با قیمت های مختلف به فروش می رسد که تحت عوامل گوناگونی مانند عوامل زیر نرخ آن تغییر می کند.

این لوسترها در رنگهای مختلفی طراحی می شوند که انتخاب آنها بر اساس سایر رنگهای مکان مورد نظر می باشد مثلا برخی از افراد این لوسترها را با رنگ نور مخفی پرده پانج، رنگ مبلمان، رنگ دیوارها و اسیر چیزها ست می کنند که سبب می شود فضای جذابی به وجود بیاید.

06 11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا