فکرش را هم نمی کردم با راه اندازی یک تولیدی کوچک به ثروت دست یابم

خرما ربی

استان سیستان و بلوچستان واقع در جنوب شرقی ایران، یکی از تولیدکنندگان خرماهای با کیفیت، متنوع و مرغوب است. در این بخش ویژگی ها و خواص خرما ربی تازه را بررسی خواهیم کرد.

خرمای ربی که از نظر سطح کیفی با خرمای شاهانی در یک مرتبه قرار می گیرد از محصولات خاص این استان محسوب می شود که در سراسر جهان شناخته شده است.

از نظر ظاهری این خرما بیضی شکل بوده و رنگ آن قرمز مایل به سیاه است و بافتی نرم دارد؛ از دیگر ویژگی های این خرما پوست بسیار نازک آن می باشد.

19 3

خرما زاهدی

یکی از خرماهای صادراتی و معتبر، خرمای زاهدی یا خرمای قصب می باشد قیمت خرما زاهدی شیراز درجه یک بسته بندی با ارسال فوری نسبت به مرغوبیت بالا و طعم عالی که دارد، بسیار مناسب می باشد.

این نوع خرمای بیضی شکل به دلیل طعم فوق العاده، رنگ خاص نگهداری و انبارداری راحتی که دارد از فروش بالایی در داخل و خارج کشور برخوردار است در این قسمت از محتوا ما قصد داریم مشخصات این رقم خرما را برای شما شرح دهیم این نوع خرما بیضی شکل یا تخم مرغی مانند است که نوک انتهای آن تیز و باریک می باشد و به صورت خارک و نیمه خشک مصرف می شود.

20 3

خرما شاهانی

امروزه خرما در اکثر مکان ها مورد مصرف قرار می گیرد و یک نمونه از انواع این محصولات خرما شاهانی می باشد که در بین مردم بسیار شناخته شده است.

با توجه به اینکه درخواست مردم از این نمونه محصولات زیاد است، قیمت خرید خرما شاهانی جهرم در داخل بازار بسیار مقرون بصرفه می باشد که این باعث محبوبیت بیشتر این نوع از محصولات بوده است. افرادی که در رژیم غذایی خود از خرما استفاده می کنند عمولا این نمونه از آن را به خوبی می شناسند و از خواص آن اطلاعاتی دارند. محصول ذکر شده یک نمونه از انواع خرما می باشد که در داخل ایران کشت خواهد شد؛ این محصول دارای ظاهری کشیده بوده که اغلب آن از نوک تیزی برخوردار هستند؛ رنگ خرما شاهانی معمولا قهوه ای روشن بوده است. البته نا گفته نماند که این محصولات از رنگ های قهوه ای تیره و یا روشن تر که مایل به زرد می باشد نیز برخوردار هستند اما رنگی که از آن در داخل بازار بیشتر دیده می شود قهوه ای روشن است.

21 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا