تنها تفاوت فقر و ثروت راهی است که انتخاب می کنیم

یکی از بهترین مسیر های موفقیت و ثروتمند شدن تولید محصولی پر سود مانند روغن های گیاهی می باشد. بیاید با این محصول آشنا شویم.

روغن زیتون فرابکر

در ابتدا باید گفت قیمت روغن زیتون فرابکر فله در بازار در کیفیتهای مختلف نیز بسیار متفاوت می باشد. بهتر است بدانید که زیتون سیاه بیشتر در مناطق مدیترانه یافت می شود که با فشردن این محصول روغن آن به دست می آید.

می توان گفت روغن زیتون برای سلامتی انسان بسیار مفید بوده و می توان آن را در غذا و سالاد هم استفاده کرد. طبق تحقیقات انجام شده روغن زیتون می تواند برای سلامت قلب، رگهای خونی و حتی پوست و مو خاصیت بسیار زیادی داشته باشد.

امروزه روغن زیتون فرابکر در قیمتهای مختلفی در بازار در حال عرضه می باشد. این روغن سرشار از مواد پلی فنل بوده که می تواند محافظی بسیار عالی برای قلب انسان باشد.

افرادی که از افزایش وزن رنج می برند توصیه می شود از روغن زیتون اصل استفاده کنند چرا که این محصول ضد التهاب بوده و به دلیل داشتن اسیدهای چرب تک اشباع، سوخت و ساز بدن را افزایش داده که در مرور زمان می تواند باعث لاغری شود. طبق آمارهای به دست آمده روغن زیتون دارای اسیدهای چرب امگا 3 بوده که می تواند سرعت هضم غذا را سریع تر کند.

افرادی که ناراحتی قلبی دارند توصیه می شود حتما از روغن زیتون استفاده کنند چرا که می تواند از احتمال بروز به سکته قلبی و مغزی جلوگیری کند.

34 2

روغن زیتون صادراتی

مرغوبیت روغن زیتون صادرت و همچنین تولید بهداشتی آن از اهمیت زیادی برخوردار است که با خرید روغن زیتون اتکا در زاهدان و دیگر شهرها می توانید با خیال راحت یک روغن زیتون با کیفیت برای مصارف روزانه خود تهیه کنید.

 خواص کم نظیر روغن زیتون و تاثیر آن در حفظ سلامت بدن بر همگان آشکار است اما در اینجا قصد داریم به برخی خواص روغن زیتون اشاره کنیم تا کسانی که هنوز از فواید این روغن اعجاب انگیز اطلاعی ندارند را در این رابطه آگاه کنیم.

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد خواص روغن زیتون فقط در تهیه و طبخ غذا و مصارف خوراکی نبوده و در سلامت پوست نقش زیادی دارد که به مواردی از آن در پاراگراف قبلی به اختصار اشاره شد. در این قسمت به خواص درمانی روغن زیتون برای سلامت موها می پردازیم.

روغن زیتون قابلیت درمان و پیشگیری طیف گسترده ی مشکلاتی که برای مو و پوست کف سر اتفاق می افتاد را دارا است؛ این روغن برای رفع خشکی مو، رفع و درمان موخوره و رفع شوره سر کاربرد دارد. این روغن رطوبت مو را افزایش داده و به نوعی از ریزش مو نیز جلوگیری می کند.

35 2

روغن زیتون سابروسو

روغن زیتون سابروسو باید در بسته بندی شیشه ای قرار بگیرد نه پلاستیکی زیرا برای بدن مضر است و نکته جالب تر این است که هیچ گاه نباید هوا داخل روغن شود و بهتر است در جای تاریک نگهداری شود تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

این روغن چربی های سالمی دارد و همانند روغن های دیگر حاوی پالم نمی باشد و هیچ گاه برای بدن ضرر ندارد در حالی که روغن های دیگر سلامت قلب را به خطر می اندازند و منجر به سکته قلبی می شوند، استفاده از روغن زیتون سلامت انسان را تضمین می کند، این محصول ویژگی های زیادی دارد و عده زیادی نسبت به حقایق آن بی اطلاع هستند که در ادامه مطلب به معرفی خواص کامل روغن زیتون خوراکی خواهیم پرداخت.

روغن زیتون خوراکی دارای خواص بی نظیر و فوق العاده ای می باشد به طوری که می توان گفت اولین و بهترین روغن شناخته شده در جهان است چرا که هیچ نوع ماده مضر و سمی در آن وجود ندارد به همین دلیل باعث افزایش طول عمر نیز میشود در ادامه به بیان خواص زیتون خوراکی و فوایدی که دارد خواهیم پرداخت.

36 2

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا