مدل جدید ساعت دنیل ولینگتون + قیمت

این برند تا سال 2017 به عنوان سریع الرشد‌ترین برند صنعت ساعت سازی شناخته می‌شد. اگر کمی در فضای مجازی هم فعالیت داشتید، حتما تبلیغات این برند سوئدی را دیدید. ساعت‌های دنیل ولینگتون بخاطر طراحی‌های مینیمال و سبک متفاوتی که دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. طراحی‌های این برند هم ریشه در داستان جالبی دارد. در ادامه علاوه بر نقد و بررسی این برند، جدیدترین ساعت دنیل ولینگتون را هم به شما معرفی می‌کنیم.

تاریخچه برند ساعت دنیل ولینگتون

داستان شکل گیری این برند و ادامه فعالیتش، جزو تاریخچه‌های جالب و البته کمی مرموز در صنعت ساعت سازی است. تیساندر (صاحب برند دنیل ولینگتون) از بعد از فارغ التحصیلی‌اش شروع به ایجاد کسب و کار جدیدش کرد. نقطه شکل گیری برند دنیل ولینگتون، سفر تیساندر در سال 2006 به استرالیا و آشنایی‌اش با یک جنتلمن انگلیسی به نام دنیل ولینگتون بود. تیسنادر گرچه زیاد با این مرد مکالمه‌ای نداشت، اما استایل شیک و البته ساعت رولکس با بند پلاستیکی ناتو او، بسیار برای تیساندر جذاب بود و به نوعی الهام بخش او برای شکل گیری این برند شد. 

این در حالیست که بسیاری از افراد معتقدند، تاریخچه‌ای که تیسنادر برای ایجاد برندش مطرح کرده، یک داستان سرایی است و واقعیت ندارد. اگر وجود این مرد جنتلمن واقعیت داشت، بعد از شکل گیری و مطرح شدن داستان برند دنیل ولینگتون، حتما این مرد انگلیسی از خودش رونمایی میکرد. به همین خاطر بیشتر تاریخچه برند دنیل ولینگتون را یک حقه بازاریابی دیگر برای داشتن داستان جالب میدانند. 

به هر حال تیساندر بعد از آن سفر و اتمام تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشته تجارت، انگیزه زیادی برای ایجاد برند ساعت مچی‌اش داشت. اولین کسب کار اون در صنعت ساعت سازی با نام Neptune Design شروع شد و 5 سال این فعالیت را ادامه داد. ایده طراحی‌های تیسنادر برای تولید ساعت مچی‌هایش، از طراحی ساده و جذاب ساعت رولکسی بود که در سال 2006 در دست آن مرد انگلیسی دیده بود. فعالیتش را همچنان ادامه داد و از پس اندازش استفاده کرد تا بالاخره توانست در سال 2011 برند ساعت دنیل ولینگتون (DW) را راه‌اندازی کند. این برند استراتژی بازاریابی جالبی هم داشت. تمام تمرکز تیساندر، تبلیغ برند ساعت مچی‌اش توسط بهترین عکاسان در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام بود. بستری رایگان که می‌توانست عکس‌های زیبای برند او را به سرعت بین مخاطبین پخش کند. رشد چشمگیر این برند به قدری بود که تا سال 2014 بیش از 70 میلیون دلار سود داشت.

یکی دیگر از عوامل موفقیت این برند و خرید ساعت دنیل ولینگتون، حفظ سبک طراحی‌های مینیمالیست و البته جدیدش است. با اینکه هر سال شاهد تغییراتی در طراحی ساعت‌های این برند هستیم، اما در همه این ساعت‌ها یک چیز ثابت مانده. پیروی از طراحی ساده در عین حال لوکس و جذاب مانند ساعت رولکسی که تیساندر در سال 2006 دیده بود.

images 1677401272 63fb1cb8eb24c

ساعت دنیل ولینگتون ساخت کجاست؟

اصالت این برند و دفتر مرکزی‌اش در کشور سوئد می‌باشد. طراحی‌های ساعت‌های دنیل هم در سوئد انجام می‌شود. اما موتور آنها از میوتای ژاپن و اسمبل‌شان در چین انجام می‌شود. این موضوع به به صرفه شدن قیمت ساعت دنیل ولینگتون هم کمک می‌کند. با اینکه از متریال چندان گران قیمتی در ساعت‌های DW استفاده نمی‌شود، اما کم کردن هزینه تولید باز از هوش صاحب این برند بر‌می‌آید.

ساعت ست دنیل ولینگتون انتخاب زوج‌های جوان

یکی از ویژگی‌های بارز در ساعت‌های این برند، تنوع سایز بندی قاب در یک مدل یا طرح می‌باشد. از ظریف‌ترین سایز قاب‌ها که مناسب مچ خانم‌هاست تا سایز‌های متوسط که میتواند مورد استفاده خانم‌ها و آقایان باشد و سایز قاب‌های درشت مناسب آقایان. تنوع سایز قاب در ساعت مچی‌ها دست شما را برای ست کردن ساعت با همسرتان باز میگذارد. طراحی‌های مینیمالیست و زیبای این برند به نحوی است که هم سلیقه آقایان و هم خانم‌ها را در بر می‌گیرد. به همین خاطر می‌گوییم خرید ساعت ست دنیل ولینگتون یک انتخاب راحت و مناسب می‌باشد.

جدیدترین ساعت دنیل ولینگتون

ساعت‌های جدید دنیل ولینگتون، با تغییر شکل قاب از گرد به مربع یا مستطیل وارد بازار شدند. مدل‌های جدید به عنوان یک ساعت زنانه شیک با طراحی ظریف خیلی مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفتند. ساعت‌های زنانه‌ای که هم در استایل‌های روزانه و هم مهمانی‌ها می‌توانند همراه شما باشند. 2 نمونه از این ساعت‌ها که پرطرفدار‌ترین رنگ بندی را دارند به شما معرفی می‌کنیم:

images 1677401283 63fb1cc3c6d86

ساعت زنانه دنیل ولینگتون مدل DW00100437:

این ساعت زنانه بند حصیری دنیل ولینگتون با قاب مستطیلی یکی از مدل‌های جدید و پرطرفدار است. این مدل در دو نوع بند حصیری و بند چرمی وارد تولید می‌شوند. البته پیشنهاد ما خرید ساعت بند حصیری این مدل است، در این صورت اگر خواستید تنوعی به ظاهر ساعت مچی‌تان بدهید، خرید بند چرمی هزینه کمتری برای شما دارد. از محبوب‌ترین رنگ بندی این مدل ساعت هم ترکیب رنگ سبز و مسی است. 2 طیف رنگ‌های گرم که برای ست کردن با زیورآلات زنانه مناسب‌اند.

images 1677401298 63fb1cd22ca96

ساعت زنانه دنیل ولینگتون مدل DW00100518:

دومین ساعت جدید دنیل ولینگتون با قاب مربع شکل و بندی متفاوت نسبت به حصیری‌هاست. این ساعت زنانه برای کسانی که مچ‌های خیلی ظریف دارند ایده‌آل است. چه برای خودتان بخواهید و چه قصد خرید هدیه داشته باشید، این مدل برای هر خانم جوان و خوش استایل کارآمد است. طراحی این مدل به نحوی است علاوه بر سبک مدرن، حس ساعت‌های نوستالژی را هم انتقال می‌دهد. 

خرید ساعت دنیل ولینگتون اورجینال

با توجه به رنج قیمت ساعت دنیل ولینگتون و البته پر‌طرفدار بودن این برند سوئدی، متاسفانه ساعت‌های تقلبی آن نیز در بازار وارد شده‌اند. بهترین راه برای خرید ساعت اورجینال دنیل ولینگتون، خرید از نمایندگی‌ها معتبر این برند است. سایت اینترنتی ایران تایمر به عنوان اولین سایت تخصصی خرید ساعت برند در ایران یک مرجع مطمئن برای شماست. دنیل ولینگتون یکی از 250 برندی است که در ایران تایمر نمایندگی دارد. متنوع‌ترین مدل‌ها و رنگبندی در ساعت‌های این برند را می‌توانید در ویترین بزرگ ایران تایمر مشاهده و با خیال راحت بابت اصالت آن خریداری کنید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا