با وسواس می توانید دنیا را عوض کنید و ثروتمند شوید

چرم اشبالت گاوی

اگر به دنبال جایی می گردید که چرم اشبالت گاوی با کیفیت بخرید، بهترین جا مرکز فروش چرم اشبالت در تهران می باشد.

اما چرم اشبالت چیست و چه تفاوتی با دیگر چرمها دارد؟ اشبالت قسمتی از چرم است که از سطح زیرین پوست گاو به دست می آید و در اصل بخشی است که سطح صاف و براق آن برداشته شده است و سطح آن کاملا زبر و پرزدار می باشد و به همین دلیل است که طرفداران خاص خود را داشته و در تولید کیف چرم زنانه به کار گرفته می شود.پس میتوان گفت که مهمترین و اصلی ترین ویژگی چرم اشبالت سطح پرزدار آن می باشد. در ادامه بیشتر با این نوع از چرم آشنا می شویم پس با ما همراه باشید.

07 10

چرم بزی طرح دار

چرم بزی طرح دار و چرم اشبالت طبیعی اصل به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بسیاری که دارد، جزو یکی از پرمصرف ترین و معروف ترین انواع چرم طبیعی محسوب می شود.

چرم بزی طرح دار طبیعی طرفداران بسیاری در بین مردم داشته که از آن در مصارف مختلفی استفاده می کنند. بزها در اکثر مناطق دنیا یافت می شوند و برخلاف پوست گوسفند پوست بز دارای چربی کمتری بوده به همین دلیل از نرمی و مقاومت بیشتری برخوردار است. به عبارتی چرم ها محصولات طبیعی و با ارزشی هستند که به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شوند. در حالی که چرم بزی به دلیل دارا بودن ویژگی های مثبتی که داشته به همان نسبت تنوع و کاربرد بیشتری نسبت به دیگر و چرم های طبیعی به خود اختصاص داده است.

08 10

 
چرم تبریز

سالیان سال است که چرم تبریز در بین افراد طرفداران فراوانی دارد و به علت زیبایی و دوام بالای آن در ساخت اجناس زیادی از آن استفاده می شود ولی نمی توان قیمت خرید چرم خام در بازار را بیان کرد زیرا هر روز در حال تغییر می باشد.

همان گونه که همگی عزیزان می دانند چرم ماده ای طبیعی می باشد که بسیار مقاوم و منعطف است و از دباغی پوست حیواناتی همچون گاو به دست می آید ولی این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت چرم طبیعی، چرم مصنوعی در بازار و صنعت همچون چرم اشبالت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد ما در بخش زیر به برخی از تولیدات چرم اشاره می کنیم. کفش کیف انواع لباس (مثال : کاپشن، کراوات، کمربند و غیره) جلد کتاب مبلمان جاکلیدی وسایل تزئینی و غیره . بحران اقتصادی اواخر دهه 2000 تاثیر بسیار فراوان و چشمگیری بر روی بازارهای جهانی چرم داشته است و باعث افت تولید و قیمت محصولات چرمی شد اما بعد از اتمام بحرانها در سال 2012 این تولیدات و قیمتها شروع به صعود کرد به نحوی که پیش بینی می شود تا سال 2025 به 629.65 میلیارد دلار برسد

09 10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا