فروش بلوک فوم دار گیلان

قیمت بلوک سفالی به کیفیت و خلوص مواد اولیه به کار رفته در تولید و تهیه آن بستگی دارد.

بلوک سفالی در اکثر کارخانجات از خاک رس به همراه ماده آهک تهیه می شود و در اکثر مراحل ساختمان سازی از آن استفاده می کنند.

مشتریان عزیزی که تمایل به خرید این کالا به همراه چسب بلوک دارند می توانند داخل سایت آراد برندینگ مقدار و یا تعداد مورد نظر خود را وارد کرده و به راحتی ثبت سفارش نمایند.

همچنین تمامی مشتریانی که این بلوکها را در مقدار بالا و به صورت عمده خریداری نمایند می توانند از تخفیف ویژه برخوردار شده و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند.

از این بلوک در دیوار و سقف استفاده شده و باعث می شود اگر فردی بخواهد توسط دریل جهت آویزان کرد لوستر و سوراخ کردن سقف اقدام نماید به راحتی بتواند این کار را انجام داده و لوستر را توسط رولپلاک به آسانی به سقف نصب کند.

داخل بعضی از این بلوکها یک لایه فوم وجود دارد که تولیدکنندگان با قرار دادن این فوم در لایه میانی بلوک آن را عایق می کنند و استفاده از این بلوک فوم دار موجب می شود تا در فصل سرما حرارت داخل خانه به بیرون نرفته و گرما بیشتر در خانه حفظ شود از طرفی با این کار موجب می شود انرژی کمتری مصرف شود.

فروش بلوک فوم دار

در اکثر مصالح فروشیهای مناطق مختلف قیمت فروش بلوک فوم دار تقریبا مشابه بوده و نوسانات قیمت برای این کالا در بازار بسیار کم می باشد و آن مقدار از تفاوتهای موجود در قیمت بلوک فومدار به دلیل وجود افراد واسطه می باشد.

فروش بلوک فوم دار گیلان

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

تولید این بلوکها بسیار سخت بوده و نیاز به مهارت خاصی دارد زیرا اگر تایم در کوره قرار گرفتن بلوک کم یا زیاد شود موجب تغیرات منفی در میزان کیفیت بلوک شده و رضایت مشتریان را از دست می دهد.

در ایران تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که بلوکهای فوم دار و غیر فوم دار را تولید کرده و در بازارها عرضه می کنند.

این کارخانه داران و تولید کنندگان تلاش می کنند تا آن کالا را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند که این کار موجب شده است باکیفیت بودن کالای ایرانی داخل کشورهای دیگر و بازارهای آنها زبانزد شود.

همچنین یکی از پرطرفدار ترین بلوکها در بازارهای هدف، مدل ایرانی آن می باشد و مشتریان زیادی از خرید آن استقبال می کنند.

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

تولید این بلوکها بسیار سخت بوده و نیاز به مهارت خاصی دارد زیرا اگر تایم در کوره قرار گرفتن بلوک کم یا زیاد شود موجب تغیرات منفی در میزان کیفیت بلوک شده و رضایت مشتریان را از دست می دهد.

بعضی از این بلوکها توسط دستگاه های وارداتی ساخته شده و همین موجب می شود آنها از قیمت بالاتری برخوردار باشند از طرفی در گذشته این بلوکها را به صورت دستی تولید می کردند.

بلوک فوم دار گیلان

همانطور که اشاره کردیم بلوک فوم دار از ترکیب ماسه و پوکه استفاده می شود و ممکن است بر روی دیوار سبب ترک خوردن گچ شود.

جالب است بدانید فروش بلوک فوم دار گیلان رونق بسیار بالایی دارد و تولیدات این بلوک بسیار زیاد است و حتی توانسته اند صادرات خوبی به کشورهای همسایه داشته باشند.

فروش بلوک فوم دار گیلان

در ساخت بلوک فوم دار از خاک رس و دانه لیکا هم استفاده می شود و می تواند رنگ بلوکه را تغییر دهد.

این بلوکها در کوره حرارت داده می شوند و حجم زیادی را نسبت به نوع معمولی در بر می گیرند اما عملکرد و کیفیت بسیار عالی نیز دارند.

بلوکهای فوم دار جزو جدیدترین مصالح ساختمانی هستند و با دستاوردهای جدید و بروز ساخته و تولید شده اند.

با این حال بلوکهای فوم دار جایگاه ویژه ای در ساختمان سازی دارد و در هر ساخت و سازی از آن استفاده می شود و توانسته بهترین عایق به شمار رود.

امروزه دانه ی لیکا در ترکیبات این بلوکه نقش پررنگی دارد و می تواند مانع صوت در فضای بیرون و داخل ساختمان شود که این دانه ها خاصیت لکوسیتکی دارند و از هرگونه سردی، گرمی و صدا در امان خواهید ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا