ثبت نام و احراز هویت؛ پیش شرط سرمایه گذاری در صندوق نهال سرمایه ایرانیان

اخبار بازار – به گزارش اخبار بازار ایران به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، متقاضیان خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری نهال سرمایه ایرانیان می توانند به منظور ثبت نام در «سامانه جامع معاملات صندوق های سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین»، ابتدا به آدرس http://nibmarket.com مراجعه و مطابق راهنمای سامانه (راهنما به پیوست) اقدام به ثبت نام در سامانه مذکور نمایند. سپس با مراجعه به یکی از شعب بانک سرمایه و ارائه مدارک هویتی نسبت به ثبت نام و افتتاح حساب اقدام نمایند.

متقاضیان ارجمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وب سایت صندوق به آدرس http://www.sarmayefund.ir مراجعه نمایند.

فایلهای پیوست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. زندگی همانند هر چیز دیگر یک نمودار دارد و این یک قانون است. برای مثال زمانی که به دنیا آمدیم با سرعت زیاد بزرگ شدیم و بعد از مدتی رشد ما متوقف شد و دیگر این نمودار بالا نرفت و پیشرفتی نداریم . فقط روندی رنج و خنثی بود و باز هم پس از چند ماه این حالت خنثی را شکستیم و رشد کردیم. از سن 30 الی 40 سالگی تغییری در ما دیده نمیشود و پس از 55 سالگی بدن ما به مرور افتاده تر میشود و موهای ما سفید شده و در کل بدن ما افول میکند و در نهایت میمیریم. این روند زندگی ماست. در بازار فارکس نیز برای کسب بیشتر سود و بالاتر بردن میزان پول هایمان از قانون روند ها و نمودار ها استفاده می‌کنیم. به این صورت که هر کالا یا دارایی یک روندی دارد و همچنین یک نمودار مخصوص به خود را داراست. در نتیجه یک تحلیل تکنیکالی دارد.

دکمه بازگشت به بالا