برنامه های شهرداری تهران برای هفته گردشگری اعلام شد

اخبار بازار – مهدی سیف اعلام کرد: در اولین روز این هفته یعنی جمعه 5 مهر برنامه های شهرداری با افتتاح نمایشگاه عکس «دور تهران بگردیم» در نگارخانه شرق منطقه 13 آغاز می شود. بعد از ظهر همان روز 5 خودروی کلاسیک که در سریال های تاریخی تهران از آنها استفاده شده است و ترددش در شهر جلب توجه می کند برای تبلیغ هفته گردشگری از تقاطع بلوار کشاورز تا میدان هفت تیر و از میدان ولی عصر تا میدان قدس و از خیابان شریعتی تا باغ موزه قصر تردد می کنند.

سیف افزود: شنبه 6 مهر یک سری برنامه های منطقه ای خواهیم داشت. ضمن این که مدیران گردشگری مناطق شهرداری دیداری با آقای جوادی یگانه – معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران – خواهند داشت و ضمن ارائه گزارش از رهنمودهای ایشان بهره می برند.

وی خاطرنشان کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه هم حشنواره اکران فیلم های مستند تهران در موزه سینمای باغ فردوس را برپا می کنیم و در انتها با حضور مدیران شهری به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد. در این دو روز 10 فیلم اکران خواهد شد و حضور همگان در این جشنواره آزاد است.

به گفته وی، دوشنبه هشتم از صبح 8 تا 12 همایش روز جهانی گردشگری در برج میلاد با همکاری میراث فرهنگی و دانشگاه علامه با حضور و سخنرانی تعدادی از مقامات ارشد شهری برگزار خواهد شد.

سه شنبه 9 مهر از آنجا که روز جهانی سالمندان است میزبان تعدادی از سالمندان خواهیم بود و به باغ ملی گیاهشناسی خواهیم رفت. چهارشنبه طرح “موزه و دانش آموز” را داریم و حدود دو هزار دانش آموز را به بازدید از موزه ملک خواهیم برد. این طرح در سال گذشته هم برگزار شد و در سال قبل ما دانش آموزان را به بازدید از موزه ملی ایران بردیم.

سیف در پایان گفت: در دو روز پایانی یعنی 5 شنبه و جمعه طرح «پرسه در شهر» را اجرا خواهیم کرد که در هشت مسیر مصوب گروه های مردمی را با راهنماهای گردشگری همراه می کنیم تا در مسیر از خانه ها و اماکن گردشگری در مسیر بازدید کنند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا