رایتل پیشگام در ارایه خدمات نوین است

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، فریدون وردی نژاد رئیس شورای راهبردی ارتباطات نهاد ریاست جمهوری و مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر رئیس جمهوری از ساختمان مرکزی رایتل بازدید و با سرپرست مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس سعید کریم‌زاده، سرپرست مدیریت عامل رایتل به تشریح دستاوردها و پیشرفت‌های اخیر رایتل، برنامه‌های سال جاری و تلاش این اپراتور در راستای ارایه سرویس‌های خدماتی پرداخت.
کریم زاده با ذکر خدمات نوین و تأکید بر حرکت به سمت هوشمندسازی بیشتر رایتل از آمادگی این اپراتور برای کمک به دولت الکترونیک خبر داد و گفت: شرکت خدمات ارتباطی رایتل ظرفیت و بستر بسیار مناسبی برای ارائه خدمات دولت الکترونیک دارد.
وردی‌نژاد نیز دراین دیدار با تقدیر از رویکرد رایتل، از این اپراتور به عنوان پیشگام در ارایه خدمات نوین یاد کرد و در خصوص فراهم‌سازی بسترهای نوین اطلاع‌رسانی مطالبی را عنوان کرد.
رئیس شورای راهبردی ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در ادامه با حضور در اداره کل برند و ارتباطات رایتل و گفتگوی صمیمی با پرسنل این اداره کل، نکاتی را در جهت بهبود وضعیت شرکت ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا