کمک تسهیلاتی بانک ملی به رونق بخش‌های اقتصادی کشور

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مدت مذکور بخش صنعت و معدن سهم قابل توجهی را از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک به خود اختصاص داده به طوری که بالغ بر ۱۲ هزار و ۳۱۱ فقره تسهیلات به این بخش پرداخت شده که ارزش ریالی این تسهیلات به ۴۸ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال می رسد.
همچنین از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، تعداد ۲۲ هزار و ۷۴۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تعداد ۳۵ هزار و ۶۰۶ فقره تسهیلات به ارزش هفت هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص یافته است.
همچنین سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، ۵۰ هزار و ۷۹۱ فقره به ارزش ۳۰ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال بوده است.
در پنج ماه ابتدای امسال، تعداد ۲۷۴ فقره تسهیلات به ارزش دو هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال به بخش صادرات و ۶۳۹ هزار و ۳۳۴ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۶ هزار و ۲۷ میلیارد ریال به بخش خدمات اختصاص یافته است.
گفتنی است، در مجموع ۷۶۱ هزار و ۶۰ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۵ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال در پنج ماه ابتدای امسال توسط بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا