عزم کارکنان بانک ملی ایران برای خلق حماسه حضور در 22 بهمن

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یوم الله ماندگار 22 بهمن ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و مظهر عظمت و اقتدار ملی است.

22بهمن روز تجلیل از مجاهدت های احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، فجرآفرینان و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان های عزت آفرین نهضت الهی و شهیدان گلگون کفن این طریق انسان ساز و تجدید بیعت با امام المسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بانک ملی ایران از ملت استوار و آگاه و انقلابی ایران اسلامی به ویژه کارکنان بانک دعوت می کند تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت و عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و حمایت از خواسته‌ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت‌‌های مسلمان را در اقصی نقاط دنیا فریاد زنند.

همچنین انجمن اسلامی کارکنان بانک ملی ایران نیز طی فراخوانی از مدیران و همکاران متدین و فهیم دعوت می کند تا در مقطع حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی، با حضور یکپارچه و منسجم، حماسی تر از قبل در راهپیمایی 22بهمن شرکت کنند.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران با برپایی غرفه فرهنگی و اطلاع رسانی در مسیر راهپیمایی مردم شهیدپرور در مجاورت مسجد دانشگاه صنعتی شریف پذیرای شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواهد بود و از عموم مردم و کارکنان بانک برای بازدید از این غرفه نیز دعوت به عمل می آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا