زِد‌تی‌ای فبلت کاربردی ۱۵۰ دلاری عرضه کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – از چند هفته قبل شایعات مختلف در این زمینه منتشر شد و امروز شرکت چینی «زِد‌تی‌ای» به صورت رسمی مدل جدید گوشی هوشمند ارزان و کاربردی خود را با نام «بلِید اکس مکس» معرفی کرد. این فلبت ۱۴۹ دلار قیمت دارد و از امروز وارد بازار چین شده است.

این طور که رسانه‌های محلی گزارش دادند، فبلت مذکور نمایشگر ۶ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت «فول اچ‌دی» به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و تراشه میان‌رده «اسنپدراگون ۴۳۵» اشاره کرد.

ZTE Blade X Max 2

شرکت چینی ادعا می‌کند هربار که باتری این فبلت به طور کامل شارژ می‌شود در حالت صحبت تلفنی می‌توان تا ۱۷.۷ ساعت انرژی را در خود نگه دارد و در حالت آماده‌باش نیز انرژی در آن به مدت ۲۴۱ ساعت باقی می‌ماند.

ZTE Blade X Max 3

این فبلت میان‌رده رم ۲ گیگابایتی دارد و همچنین ضمن دارا بودن حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می‌تواند از کارت حافظه میکرو‌-اِس‌دی هم پشتیبانی کند. روی این فبلت نسخه ۷.۱.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند بزرگ ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است و از دیگر امکانات آن می‌توان به حسگر اثر انگشت و سیستم شارژ سریع «کوئیک شارژ ۲.۰» اشاره کرد. این محصول ارزان و کاربردی به زودی در دیگر کشورها هم عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا