شش درصد از جاده‌های اصلی دارای نقاط کورند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صابر فیضی اظهار کرد: سال گذشته پایان عملیات فیزیکی کارهای مخابراتی در کشور بود که در شرایط دولتی بیش از برنامه چهارم شرکت مخابرات به اهدافش رسید؛ از این به بعد کلیه سرمایه‌گذاری ها و اقداماتی که در مخابرات صورت می‌گیرد در بستر خدمات الکترونیکی خواهد بود.

فیضی با اشاره به خصوصی شدن شرکت مخابرات تصریح کرد: با توجه به این مساله و حذف قوانین خاص دولتی، این شرکت محدودیت گذشته را نداشته و افرادی که ایده‌هایی درباره مخابرات دارند، می‌توانند به راحتی از امکانات مخابراتی استفاده کنند.

به گفته وی شرایط طوری ایجاد شده که اهداف شرکت بر مشتری مداری باشد و با اریه سرویس‌های مطلوب در خدمت مردم باشیم.

فیضی خاطر نشان کرد: یکی از مقدمه‌ها که در تحقق هدفمندی یارانه‌ها مفید خواهد بود، ارتباطات است که می‌توانیم در این راستا تمامی اقدامات و عملیات‌ها را اجرایی کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از استان خراسان شمالی به عنوان برترین استان در زمینه عدم مراجعه حضوری به بانک‌ها یاد کرد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده در استان خراسان شمالی مراجعه حضوری به بانک‌ها حذف شده و از طریق الکترونیکی پرداخت قبوض و سایر کارها انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: کشور ما از نظر بسترهای فیزیکی خیلی بالا بوده ولی از نظر بسترهای ارتباطی جایگاه مناسبی در جهان نداریم.

وی درباره تعرفه‌ها در بخش مخابرات تصریح کرد: در برخی از بخش‌ها تعرفه‌ها افزایش و در برخی کاهش می‌یابد اما در نهایت به نفع استفاده‌کنندگان خواهد بود.

فیضی تاکید کرد: در کل کشور تنها شش درصد از جاده‌های اصلی دارای نقاط کور هستند و اختلالات تلفن همراه در شهرستان‌ها نیز اصلاح و پاک‌سازی می‌شود.
179/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا