رسیدگی به 50 شکایت در حوزه موبایل

“غلامحسین کریمی” در گفتگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: هر هفته حدود 50 مورد شکایت در کمیسیون حل اختلاف این اتحادیه در خصوص گران فروشی، تعمیرات، تقلب مورد بررسی قرار می گیرد.
وی بیشترین آمار شکایت های ارایه شده به این اتحادیه را در خصوص فروش گوشی های کارکرده به جای آکبند و نو عنوان کرد، و گفت: متاسفانه به دلیل فعالیت فروشگاه های بدون مجوز شاهد اجرای انواع تقلب های از سوی برخی از سواستفاده کنندگان شده ایم.
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران افزود: از زمان اولین مراجعه تا بررسی نهایی پرونده ها در این اتحادیه نهایت سه هفته زمان می برد.
سخنگوی اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی بیشتر کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه، گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند.
کریمی افزود: تمامی کاربران و مشتریان این حوزه می توانند از طریق شماره 66763035 شکایت خود را به واحد رسیدگی به شکایات این اتحادیه مطرح کنند.
129/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا