عکس مستهجن گلشیفته و همسر جدیدش !

حدودا یک هفته قبل یک ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته، درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد.

در همان زمان برمبنای یک ویدیوی کوتاه که در صفحه اجتماعی گلشیفته منتشر شده بود و در آن هنرمندی محیطی به نام “متیو سیلور” جملاتی عاشقانه را خطاب به گلشیفته بیان می کرد، گمانه زنی شد که گلشیفته فراهانی با “متیو سیلور” ازدواج کرده است.

عکس مستهجن گلشیفته و همسر جدیدش بدون لباس!

حالا بعد از گذشت یک هفته با تصویر مستهجنی که گلشیفته از خودش در کنار این هنرمند منتشر کرده و بنری حاوی واژه love که بین خود و او قرار داده گمانه زنی ها تأیید شد.

شوهری که قصد دارد از تنش های عصبی مخاطبان بکاهد “متیو سیلور” که لقب هنریش معنای خوبی ندارد ، چنان که خود در صفحه اجتماعی اش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.

سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد. ادعای او کاستن از تنشهای عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.

گفتنی است گلشیفته فراهانی خود نیز در ساختن تصاویر مستهجن ید طولایی دارد. وی پس از مهاجرت از ایران، انحطاط اخلاقیش را با برهنگی در فیلم‌ها و تبلیغات به نمایش گذاشت.

176/

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. خیل خوب حالا هی گلشیفته چه کردگلشیفته چه کردگلشیفته چه کرد گلشیفته جون رفت خارج هر کاری دلش میخواد بکنه دیگه دست از سرش بردارید این که رفت دیگه ارتباط به من و شما ندارد بزارید هر ….نی که می خواد بدد آخه انتشار این مطالب باعث می شود جوانان منحرف شوند(جرقه بزنند)

  2. اینقدر اخبار جعلی از ازدواج این و اون نگذارید. کار غیر حرفه ای شما مسخره تر از کار اونه. اون رفته پی گارش که گیر قوانین و فرهنگ و رسوم ایران نباشه، شما هی با اخبار زرد و متاسفانه دروغین، هم دوباره مطرحش میکنین و هم مخاطبان رو علاف میکنین.

  3. موافقم.خیلی مسخره هستید.همه کارامون روبه راهه مونده گلشیفته را سربه راه کنیم؟میشه دست ازاین خاله زنک بازیها بردارین سرتون توکارخودتون باشه آقا باشید خانم باشید چشم چرونی نکنید به سایت های این و اون سرک نکشید برید دنبال علم و دانش. یا نه؟ای جاهلون الجاهلین

  4. چقدر این شخص براتون مهمه که اینهمه رفتار و اعمال او را رصد می کنید.
    اگر این اطلاع رسانی های شما نبود تا حالا فراموش شده بود و احتمالا الگوی کسی هم نمی شد.

  5. چرا نمی تونید قبول کنید که این خانم رفته به دنبال زندگی خودش و در جایی دیگر و با زبانی دیگر دارد کار و زندگی می کند. اوضاع خودمان انقدر خراب هست که وجدانا” نخواهیم بالای مسائل اخلاقی دیگران صحبت کنیم . اگر ایشون مشکل اخلاقی دارد باید اساس را در کشور خودمان جستجو کنیم چون ایشون در همین مملکت شخصیتش شکل گرفته . هر ایرادی که از دیگران می گیریم, ناچارا” به خودمان بر می گردد

  6. این آقا همسر خانم گلشیفته نیستند. شایعه برای مردم درست نکنید و اول خودتون رو اصلاح کنید و بعد به فکر ایراد گرفتن از دیگران بیفتید

  7. بانظر حامد خیلی موافقم واقعا متاسفم/همش به فکرگیردادن به این و اون هستیم بیاید اول خودمونو اصلاح کنیم که اگه درست شدیم همه درست میشن. *** جاوید باد ایران ***

دکمه بازگشت به بالا