زمان طولانی فعالیت موسسه میزان سؤال‌برانگیز است

مراد هاشم‌زهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت سهامداران و سپرده‌گذاران پدیده شاندیز و موسسه میزان، افزود:‌ نمایندگان استان خراسان بزرگ پیگیر تعیین تکلیف این موضوع هستند و حتی در این زمینه جلسات مختلفی نیز با مسئولان مربوطه برگزار شد اما هنوز نتیجه دلخواه به دست نیامده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: واقعیت آن است که بلاتکلیفی در تعیین تکلیف وضعیت سهامداران و سپرده‌گذاران پدیده شاندیز و موسسه میزان منجر به ادامه نارضایتی‌های مردم و بی‌اعتمادی به سیستم بانکی کشور می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اگر این موسسات با مجوز بانک مرکزی فعالیت می‌کنند پس چگونه این تخلفات شکل گرفته و اگر بدون مجوز هستند چگونه اجازه فعالیت پیدا کرده‌اند.

وی یادآور شد: موسسه میزان مدت زمان زیادی است که در حال فعالیت است و همین مهم باعث شده تعداد زیادی از مردم به این موسسه اعتماد کنند؛ این شرایط سوال برانگیز است و اکنون باید این موضوع تعیین تکلیف شود چراکه نارضایتی مردم در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

هاشم‌زهی با تاکید بر ضرورت پیگیری نمایندگان سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، افزود: در این زمینه قرار است هفته آینده نیز مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تشکیل جلسه داده و پیگیر تخلفات موسسه میزان و پدیده شاندیز شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر پیگیری نمایندگان استان برای تعیین تکلیف این مهم به نتیجه نرسد از رئیس مجلس و دیگر نمایندگان درخواست خواهیم کرد تا نسبت به رفع آن ورود پیدا کنند.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. ایکاش در کشوری غیر مسلمان بودم و شاهد این نامردمی ها و نامسلمانی ها از مدعیان مسلمانی نبودم . مالباخته میزان وابسته به دادگستری !!!!!!!!! خراسان

  2. سلام. به نظر من مردم باید پولشون رو از بانک های دولتی و خصوصی، موسسات مجاز و غیرمجاز خارج کنند تا مسئولین سریعتر قضیه رو پیگیری کنند و مردم رو انقدر بلاتکلیف نذارن

  3. آفرین به نمایندگان خراسان جنوبی و خراسان شمالی . مردم از نماینده خراسان رضوی و مشهدی ها تا حالا هیچ خیری ندیدند که البته مشکوک به نظر میرسد .
    اقای هاشم زهی با تشکر از شما. دعای خیرمردم مظلوم همیشه بدرغه راهتان خواهد بود. خواهشا” با همکاری آقای ثروتی که خیلی پیگیررفع این مشکل هستند یه فکری به حال این مردم دربدر بکنید . به خدا دیگه بیشتر از این مردم نمیتونن تحمل کنن.

  4. سخن دادستان مشهد که مخالف اصول قانون اساسی است : نمایندگان مجلس در پرونده های میزان و پدیده دخالت نکنند!!!

دکمه بازگشت به بالا