همراه داشتن تلفن همراه‌ در مدارس ممنوع‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرروش مازندران، عبدالوحید فیاضی افزود: این ممنوعیت شامل تمامی دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی می‌شود.
وی با اشاره به دریافت گزارش‌هایی از موارد خلاف‌هایی که از ناحیه به همراه داشتن تلفن همراه توسط دانش آموزان انجام شد، تصریح کرد: ممنوعیت به همراه داشتن در زمان حضور در مدارس طی بخشنامه‌ای ابلاغ شد.
فیاضی با تأکید بر ضرورت برخورد مدیران مدارس با دانش‌آموزان متخلف در این ارتباط افزود: این مورد از جنبه‌های بی‌انضباطی در مدارس محسوب می‌شود که به پیگیری جدی نیاز دارد.
این مقام مسئول با اشاره به نقش مؤثر خانواده‌ها در زمینه نظارت بر رفتار دانش‌آموزان گفت: خانواده‌ها باید در تعامل با مسئولان آموزشی مشکلات رفتاری دانش آموزان را برطرف کنند.
وی از اجرای طرح جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دوره راهنمایی در مازندران خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران افزود: این طرح با هدف جلوگیری از افت تحصیلی، افزایش پوشش تحصیلی و کاهش ناکامی‌های ناشی از عواقب افت تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح دانش‌آموزان مشغول به تحصیل پایه‌های اول و سوم راهنمایی تحصیلی در سال جاری که در سال قبل با استفاده از تبصره چهار ماده 14آیین نامه امتحانات ارتقا یافته‌اند را شامل می‌شود، اظهار داشت: در اجرای این طرح دانش‌آموزان مستعد در دروس مختلف به عنوان مدرس دیگر دانش آموزان که نیاز به توجه و مساعدت آموزشی دارند به کارگیری می‌شوند.
فیاضی یادآور شد: همچنین آن دسته از دانش‌آموزان پایه‌های اول تا سوم راهنمایی که پایه دوم را در نوبت خرداد 88 تجدید شده و در سایر نوبت‌های امتحانی (مرداد یا شهریور) موفق به اخذ نمره قبولی شده‌اند در این طرح زیر پوشش قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا