پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل 6300 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي 6300 نوکيا که از يک سال گذشته وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد  و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و 700 هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال 2006 در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش 16ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک 64کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي 8/7 مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
**سوني اريکسون
گوشي S500 سوني اريکسون که از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است در حال حاضر با ترکيب رنگي مشکي و طلايي در بازار موجود است.
اين گوشي کشويي هم اکنون به بهاي يک ميليون و 700 هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رود.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند 3G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER) است و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن 94 گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد.
حافظه داخلي اين گوشي 12مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است.
البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي F400 سامسونگ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
اين گوشي سامسونگ هم اکنون با قيمت دو ميليون و 950 هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
گوشي ياد شده داراي سيستم هاي ويديويي ، پخش موسيقي ، سيستم صوتي با چند فرمت ، سيستم تشخيص موسيقي ، بلندگوي استريو و يک امپلي فاير با فن آوري” Bang & Olufsen” است.
تلفن همراه SGH-F400 همچنين از پشتيباني شبکه نسل سومي (3G ) کشورهاي اروپايي برخورداراست.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا  از مدل A1200 اين برند را که با قيمت دو ميليون و 180 هزار ريال عرضه مي شود ، پرفروش ترين مدل اين برند نام بردند.
اين محصول موتورولا  در ماه دسامبر سال 2005 ميلادي در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک 40کاناله مي باشد و همچنين از پردازنده INTEL ، حافظه داخلي هشت مگابايتي برخوردار است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
13/129

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا