سهم بینگ مایکروسافت در آمریکا افزایش یافت
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش کامسکور، مایکروسافت که اواخر ماه مه (اردیبهشت) از موتور جستجوی بینگ رونمایی کرد، میزان سهم بازارش را به 9.3 درصد در ماه اوت (شهریور) از 8.9 درصد در ماه ژوییه (تیرماه) افزایش داد.
بر اساس این گزارش گوگل به عنوان پیشرو در بازار جستجو و تبلیغات با 64.6 درصد سهم نسبت به ماه ژوییه 0.1 درصد کاهش سهم داشته است.
سهم بازار یاهو نیز در ماه اوت 19.3 درصد ثبت شد.
سهم بازار موتور جستجوی Ask هم در ماه شهریور 3.9 درصد گزارش شد که نسبت به ماه ژوییه (تیرماه) تغییری نداشته است.
در حالی که AOL با 3 درصد سهم در ماه اوت نسبت به ماه قبل از آن 0.1 درصد کاهش سهم داشت.
135/19