مرد خلافکار به همسرش رحم نکرد

مرد خلافکار به همسرش رحم نکردبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان کازرونی با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌ وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مهرداد مشوق، افزود: در بررسی فنی کارشناسان پلیس فتا از حساب شاکی پرونده که زنی جوان است مشخص شد 20 میلیون ریال به‌ صورت اینترنتی و در چند مرحله از حساب وی برداشت ‌شده است.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از یک‌سری تحقیقات عامل برداشت‌های غیرمجاز که همسر شاکی است را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

مشوق خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی‌های اولیه در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار ندامت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به معرفی متهم و شاکی به دادسرا از شهروندان خواست رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی خود را به‌هیچ‌عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و با تغییر دوره‌ای رمز عابربانک خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند و همچنین هشدار داد که رمز حساب بانکی جزو اطلاعات خصوصی است و هرگونه استفاده بدون اجازه توسط افراد غیر، برداشت غیرمجاز قلمداد می‌شود و با افراد خاطی برابر قانون رفتار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا