مدل Carbon Arte 8800 نوکيا

شکل و اندازه گوشي ها در سري Arte همانند يکديگر است . در طراحي اين گوشي از فيبر کربن روي پوشش صفحه کليد و در قاب پشت استفاده شده است. بکار گيري فيبر کربن در گوشي هاي جديد به يک مد زودگذر تبديل شده است . نوکيا 8800 Carbon Arte مانند ساير گوشي هاي سري Arte در يک نسخه رنگ ( خاکستري ) توليد مي شود . نماي فلزي و براق گوشي زيبايي خاصي دارد . طرح کليدهاي کنترل در اين گوشي مانند دو مدل قبلي است .
خروجي صداي گوشي در بالاي قاب جلو وجود دارد که صفحه نمايش دو اينچ OLED و چهار کليد اصلي کنترل به همراه کليد حرکتي در زير آن مشاهده مي شود .
کليد روشن و خاموش که از آن براي سوئيچ بين پروفايل هاي زنگ نيز استفاده مي شود در بالاي گوشي قرار دارد.
**باتري
باتري گوشي Carbon Arte 8800 نوکيا  داراي توان 1000 ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر 300 ساعت و در مکالمه مداوم تا سه ساعت دوام مي آورد . باتري گوشي در مقايسه با مدل هاي قبلي اين سري مدت بيشتري شارژ را نگهميدارد .
** صفحه نمايش
نوکيا Carbon Arte 8800 به يک صفحه نمايش دو اينچ OLED با وضوح QVGA و 16 ميليون رنگ مجهز است . تکنولوژي OLED از نظر کيفيت تصوير از LCD بالاتر است . کنتراست و روشنايي تصوير نيز قابل مقايسه با آن نيست .
صفحه نمايش Carbon Arte زير نور مستقيم خورشيد بخوبي خوانده نمي شود و استفاده از گوشي را در هواي آزاد و  آفتابي تقريبا بي فايده است.
** سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي در 8800 Carbon Arte نوکيا مانند 7900 Prism نوکيا است . طراحي آن در مقايسه با 6500 کلاسيک ارتقاء يافته است اما از نظر ويژگي ها و امکانات تغييري بهمراه ندارد . نرم افزار پخش موسيقي آهنگ ها را براساس خواننده ، آلبوم و نوع تفکيک مي کند .
نرم افزار پخش موسيقي با فرمت هاي AAC+ ، AAC ، MIDI ، MP3 و WMA کار مي کند. از پروفايل A2DP نيز پشتيباني مي شود که امکان گوش دادن به موسيقي با هدست بي سيم بلوتوث را فراهم مي کند .
**دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي 8800 Carbon Arte نوکيا سه مگاپيکسلي با کانون اتوماتيک است. تنظيمات دوربين مانند ساير گوشي هاي سري 40 ، محدود است اما استفاده از آنها آسان است.
اين مدل نوکيا بطور کلي بعنوان يک گوشي دوربين دار مورد توجه قرار نمي گيرد . نوکيا 8800 Carbon Arte در وضوح VGA فيلمبرداري مي کند . سرعت فريم فقط 15 fps است . ويدئوها در فرمت 3GP ذخيره مي شوند و طول هر ويدئو محدود به حافظه آزاد موجود است .
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي چهار گيگابايتي است به همين دليل نيز در اين مدل نوکيا مموري کارت تعبيه نشده است.
**قيمت
گوشي 8800 Carbon Arte نوکيا با گارانتي متفرقه به بهاي يک ميليون و 380 هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رود.
129/16/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا