نيروي انتظامي کشفيات گوشي هاي مسروقه را از طريق موبنا اعلام مي کند

سرهنگ مهدي احمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاکيد بر بررسي شيوه هاي جديد اطلاع رساني نيروي انتظامي از طريق رسانه هاي تخصصي اين حوزه اظهار داشت:يکي از ابزارهايي که مي توان از آن براي اعلام سرقت گوشي و نيز سرنوشت گوشي هاي مفقودي استفاده کرد، پايگاه هاي اطلاع رساني تلفن همراه همچون موبنا است.
وي که در حاشيه بازديد از سايت خبري “موبنا” سخن مي گفت ، از اعلام کشفيات گوشي هاي تلفن همراه مسروقه از طريق سايت پليس 110 و نيز سايت اطلاع رساني موبنا در آينده نزديک خبر داد.
وي گفت:ارتباط پليس نيروي انتظامي با موسسات رسانه اي و هماهنگي با آن ها مي تواند وسيله اي مطمئن براي اطلاع رساني عمومي باشد.
سرهنگ احمدي با بيان اينکه شيوه اطلاع رساني نيروي انتظامي از کشفيات و طرح هاي در دست اجرا،  روز به روز در حال گسترش است ، خاطرنشان کرد:اين اطلاع رساني از طريق تلفن همراه و سامانه پيامک نيز انجام مي پذيرد.
مسئول اطلاع رساني ستاد فرماندهي ناجا از تلفن همراه به عنوان يکي از شيوه هاي موفق اطلاع رساني نام برد و افزود:در عصر فناوري اطلاعات و ارتباطات بايد از رسانه ها به منظور اطلاع رساني و فرهنگ سازي جامعه بهره برد.
وي اعلام کشفيات گوشي تلفن همراه مسروقه از طريق سايت موبنا را يکي از برنامه هاي در دست اجراي ناجا عنوان کرد و گفت: به اين ترتيب مشترکان تلفن همراه مي توانند با مراجعه به اين پايگاه سرنوشت گوشي سرقت شده و يا مفقودي خود را دنبال کنند.
پيش از اين سرهنگ احمدي از برخورد نيروي انتظامي با مزاحمان تلفني و پيگيري شاکيان از طريق پليس 110 و نيز طرح برخورد قاطع پليس با بلوتوث بازان در راستاي طرح امنيت اجتماعي خبر داده بود.
128/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا