10 کشور جهان در نمایشگاه ایران تله کام 2009 حضور می یابند

لادن ملکی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت : شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا ، امارات متحده عربی ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، چین ، سوئد ، فرانسه ، فنلاند و هند در نمایشگاه حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه از این کشورها حدود 46 شرکت یا نمایندگی های آنان آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه ایران تله کام اعلام و برای این منظور ثبت نام کرده اند ، گفت: 154 شرکت و واحد تولیدی داخلی نیز آخرین دستاوردها و فناوری های صنعت مخابرات و ارتباطات کشورمان را در معرض دید عموم قرار می دهند.
ملکی عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندیهای متخصصان کشور و شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال فناوری های روز را از جمله اهداف برگزاری ایران تله کام 2009 عنوان کرد و افزود : ارائه و اطلاع رسانی درباره آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات ، ارتباطات و اطلاع رسانی و نیز ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات ، از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات از تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت در کشوربه عنوان یکی دیگر از چشم اندازهای برپایی این نمایشگاه نام برد.
ایران تله کام 2009 از 30 آبان لغایت سوم آذرماه جاری از ساعت 9 صبح تا چهار بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا