اعطاي تخفيف پله اي و اعتبار هديه به مشترکين ايرانسل

به گزارش موبنا روابط عمومي ايرانسل اعلام کرد:با استفاده از طرح تعرفه جديد “تخفيف پله اي” که براي نخستين بار و توسط ايرانسل عرضه مي شود، تمامي مشترکين سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل مي توانند در هر ماهي که مي دانند ميزان مکالماتشان افزايش خواهد داشت، با انتخاب طرح تعرفه تخفيف پله اي و پس از رسيدن به مجموع دقايق مکالمه مشخص شده، از نرخ هاي تخفيفي براي مکالمات آن ماه خود استفاده کنند.
براساس اين گزارش، مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل براي فعال سازي طرح تعرفه تخفيف پله اي ماهانه مي توانند از خط ايرانسل خود کد دستوري #1*3*7*140* را از چپ به راست شماره گيري و يا طي تماس با شماره 140 به ترتيب منوهاي شماره 7، 3، 1 و در نهايت براي تاييد شماره 1 را شماره گيري کنند.
پس از انتخاب و فعال سازي طرح تعرفه تخفيف پله اي، هزينه مکالمه با ديگر مشترکين ايرانسل در همان ماه از دقيقه 150 تا 300 به دقيقه اي 590 ريال و براي تماس با ساير خطوط به 810 ريال کاهش مي يابد.
همچنين هزينه مکالمات از دقيقه 300 به بعد براي مکالمه با ديگر مشترکين ايرانسل به دقيقه اي 535 ريال و با ديگر خطوط به دقيقه اي 775 ريال کاهش مي يابد.
مشترکين سيم کارت هاي دائمي ايرانسل هم براي فعال سازي طرح تعرفه تخفيف پله اي دوره اي مي توانند از خط ايرانسل خود کد دستوري #6*1*6*7*130* را شماره گيري و يا طي تماس با شماره 130 به ترتيب منوهاي شماره 7، 6، 1، 6 و سپس براي تاييد شماره 1 را بگيرند.
پس از انتخاب و فعال سازي طرح تعرفه فوق هزينه مکالمات آن دوره از دقايق 300 تا 600 براي مکالمه با ديگر مشترکين ايرانسل به دقيقه اي 474 ريال و براي مکالمه با ساير خطوط به دقيقه اي 594 ريال کاهش مي يابد.
همچنين هزينه مکالمات از دقيقه 600 به بعد براي مکالمه با ديگر مشترکين ايرانسل دقيقه اي 430 ريال و براي تماس با ساير خطوط دقيقه اي 564 ريال محاسبه مي شود.
انتخاب طرح تعرفه تخفيف پله اي براي نخستين بار در هر ماه رايگان است و پس از فعال سازي، در صورت تمايل مشترک تا پايان جشنواره (30 آذر) فعال خواهد بود اما مشترک در هر زمان که مايل باشد مي تواند يکي ديگر از طرح هاي تعرفه ايرانسل را انتخاب و فعال کند.
طرح تعرفه جديد انتخاب شده ظرف 24 ساعت پس از ارسال درخواست و تنها پس از دريافت پيام کوتاه تاييد، فعال خواهد شد.
بنابر اين گزارش،محاسبه ميزان کارکرد براي مشترکين سيم کارت هاي دائمي برحسب دوره هاي دو ماهه صورتحساب و براي مشترکين سيم کارت هاي اعتباري بر حسب دوره هاي 30 روزه انجام مي شود.
مشترکين سيم کارت هاي اعتباري ايرانسل براي اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود مي توانند کد دستوري #1*8*7*140* و مشترکين سيم کارت هاي دائمي کد دستوري #2*1*130* را از خط خود شماره گيري و يا به سرويس کنترل حساب (E-Care) مراجعه کنند.
همچنين ايرانسل در قالب طرح “اعتبار هديه” به تمامي مشترکين سيم کارت هاي دائمي، اعتباري و پيام رسان خود که در طول مدت جشنواره کارکرد خط خود را تا ميزان مشخصي افزايش مي دهند، برحسب ميزان افزايش کارکرد، اعتبار هديه مي دهد که با اين اعتبار مشترکين مي توانند از تمامي خدمات ايرانسل، بدون محدوديت در مقصد تماس تا پيش از پايان دوره اعلام شده براي مشترکين سيم کارت هاي اعتباري و پيام رسان استفاده کنند.
ميزان کارکرد خط هر مشترک بر حسب کارکرد ماه قبل براي تمامي مشترکين محاسبه مي شود.
مشترکين براي اطلاع از ميزان اعتبار هديه اي خود که برحسب ميزان کارکرد، متفاوت خواهد بود، مي توانند يک پيام کوتاه بدون متن به شماره 133 ارسال دارند.
براساس اعلام ايرانسل، جزئيات ديگر بخش هاي جشنواره عيد تا يلداي ايرانسل به زودي منتشر خواهد شد.
128/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا