روستايي با قابليت واگذاري سيم كارت اعتباري در اصفهان GSM سايت هاي

 وي در ادامه گفت : اين براي اولين بار است كه سايت هاي GSM روستايي با سيم كارت اعتباري در اصفهان ، به مشتركين داده مي شود و بعد از اين تمامي واگذاري ها در بخش GSM به صورت پيش پرداخت خواهد بود و اين عمل باعث مي شود تا چرخه نامطلوب صدور قبض و بحث لاوصولي حذف شود .
سيدجمال سياوشي در اين باره گفت : براساس مجوزي كه از وزارت ارتباطات گرفته ايم ، مي توانيم تلفن هاي ثابت WLL-GSM را به همراه سيم كارت هاي اعتباري 10 و 20 هزار توماني واگذار كنيم .
وي درباره تأسيس دفاتر ICT روستايي گفت : هم اكنون 341 دفتر ICT روستايي در استان اصفهان راه اندازي شده و كل برنامه پنج ساله را انجام داده ايم .
سياوشي با تأكيد بر پيشرفت واگذاري تلفن هاي همراه گفت : هم اكنون دو ميليون و 344 هزار و 920 شماره تلفن همراه در استان داير است و ضريب نفوذ خطوط همراه به 3/50 درصدرسيده است كه به اين ترتيب از برنامه چهارم توسعه جلوتر هستيم.
وي درباره به روز رساني خطوط تلفن ثابت گفت : تعداد خطوط داير تلفن ثابت ، يك ميليون و 831 هزار و 900 شماره و ضريب نفوذ 34/39 درصد است اما به علت آنكه در زمينه تلفن ثابت متقاضي نداريم هنوز به برنامه پنج ساله نرسيده ايم . براي مثال ما 100 هزار شماره در سال 86 واگذار كرده ايم ولي متقاضي وجود ندارد .
سياوشي تعداد خطوط راه اندازي شده از طريق سايت هاي WLL-GSM را 20 هزار و 642 شماره عنوان كرد و گفت : به دليل محدوديت واگذاري خطوط ثابت در برخي مناطق ، از سايت هاي WLL-GSM استفاده كرده ايم كه با استقبال خوبي هم همراه شده است . مدير روابط عمومي مخابرات اصفهان درباره فرهنگ استفاده از دفاتر ICT روستايي و پست بانك گفت : طبق آمارهاي منتشر شده سال گذشته ، فعاليت دفاتر ICT با پست بانك سبب كاهش 2 ميليون و 800 هزار سفر از روستا به شهر شده است .
سياوشي همچنين تعداد پورت هاي ديتا نصب شده در استان را 3 هزار و 111 پورت ، تعداد مراكز سوئيچ را 636 مركز و تعداد تلفن همگاني را 15 هزار و 300 دستگاه عنوان كرد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا