نوکيا گوشي لمسي عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت موبايل واک، بر اساس اين گزارش اين توليد کننده شماره يک دنيا هنوز گوشي هوشمندي با صفحه نمايش لمسي عرضه نکرده است اما احتمالا براي رقابت با سازندگان ديگر اقدام به اين عمل خواهد کرد.
شرکت اپل با ارايه آيفون در سال 2007 و در پي آن ارايه نسخه دوم اين گوشي که از امکانات بيشتري برخوردار است ،به موفقيت شگفت انگيزي دست يافت به طوري که سه روز پس از عرضه iPhone 3G يک ميليون دستگاه از اين مدل در 21 بازار جهاني به فروش رساند.
البته اين رقم در برابر فروش گوشي هاي نوکيا در طول هر فصل قابل قياس نيست اما با اين وجود براي شرکتي که اولين بار اقدام به ساخت دستگاهي کرده که پيش از اين انجام نداده ،قابل توجه است.
تحقيقات نشان مي دهد که گوشي هاي هوشمند از محبوبيت خاصي برخور دارند بويژه اگر اين گوشي ها داراي صفحه نمايشي با قابليت لمسي نيز باشند.
در اين عرصه سامسونگ دو گوشي با اين خصوصيت موسوم به Instinct و Omnia، شرکت HTC نيز گوشي Touch و حتي شرکت کانادايي RIM نيز در حال ساخت اولين گوشي خود از اين نوع است؛ بنابراين به تبع آن نوکيا نيز بايد به چنين کاري اقدام کند.
اگر چه هنوز نام اين گوشي نوکيا مشخص نشده اما شايعاتي در اين باره وجود دارد که اين شرکت تا پايان سالجاري يک گوشي هوشمند با صفحه نمايش لمسي عرضه مي کند.
135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا