Friendster نسخه موبايلي خود را در فيليپين عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت abs-cbnnews، ديويد جونز قائم مقام بازاريابي اين سايت آمريکايي گفت شرکت اکنون با راه اندازي سايت موبايلي  m.friendster.com به سمت بازار شبکه اجتماعي موبايلي گسترش يافته است.
وي افزود: محبوبيت سايت ما در فيليپين و کاربرد زياد تلفن همراه در اين کشور زمينه اي براي براي آزمايش سايت موبايلي ما است.
وي اضافه کرد: 94 درصد کاربران اينترنت در فيليپين عضو Friendster هستند که اين امر ما را تبديل به يک سايت اجتماعي مهم اين کشور کرده است.
جونز همچنين گفت: فيليپين بازار بزرگي براي تلفن همراه و يکي از کشورهاي داراي بيشترين تعداد کاربرد SMS به ازاي هر مشترک را دارا است.
اين سايت از طريق هر تلفن همراه مجهز به کاربردهاي اينترنت قابل دسترسي  است و کاربران مي توانند از آن براي يافتن دوستان و کنترل صفحات پروفايل (اطلاعات شخصي)  استفاده کنند..
اين سرويس موبايلي هم اکنون فقط به اعضاي سابق سايت ارايه مي شود اما بزودي افراد  ديگر نيز مي توانند از طريق تلفن همراه به عضو آن شوند.
اين پورتال سال گذشته 523 ميليون دلار درآمد داشته که 13 درصد آن از طريق تبليغات بدست آمده است و اين  شرکت حداقل 63 درصد درآمد خود را از طريق سرويس هاي ارزش افزوده و 24 درصد درآمد را از سرويس هاي موبايلي بدست آورده است.
سايت Friendster هم اکنون با 68 ميليون کاربر، سومين سايت برتر اجتماعي در جهان است و در آسيا با داشتن 50 ميليون کاربر ثبت نام شده مقام نخست را دارد.
113/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا