کمتر از 37 میلیارد تومان بودجه سال جاری شرکت

سعید مهدیون در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به آنچه در قانون بودجه به شرکت فن‌آوری اطلاعات تخصیص داده شده است به انجام رایزنی‌هایی اقدام کردیم که بر مبنای آن در نهایت بودجه‌،‌ حداقل هزینه‌های جاری شرکت را پوشش می‌دهد.
وی با بیان این که هفت میلیارد تومان بودجه هزینه‌های جاری و کمتر از 30 میلیارد تومان بودجه هزینه‌های سرمایه‌ای است، افزود: با کمتر از 30 میلیارد تومان هزینه سرمایه‌ای مقداری از پروژه‌های شرکت را کاهش داده‌ایم.
مهدیون همچنین اظهار کرد:‌ در رایزنی‌های انجام شده منابع تامین سرمایه‌های شرکت را تقریبا مشخص کرده‌ایم اما زمان تخصیص نهایی بودجه به پروژه‌ها و قطعی شدن آن حدود تیرماه است که به دلیل گرفتن موافقت‌ها و تصمیمات مقتضی تا آن تاریخ زمان لازم است.
مدیر عامل شرکت فن‌آوری اطلاعات با تاکید بر این که با توجه به رایزنی‌های انجام شده امیدواریم در اجرای پروژه‌ها با مشکل مواجه نشویم، خاطر نشان کرد:‌ بعد از ابلاغ قانون بودجه باید موافقت‌نامه‌های بین شرکت با معاونت نظارت راهبردی یا وزارتخانه‌ و دستگاه‌های مربوط برای هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای مبادله شود که معمولا تا اوایل تابستان به طول می‌انجامد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا