جاده تلاش و پشتکارم مرا به ثروتمندی رساند

میلگرد صنعتی یزد

میلگرد صنعتی یزد در مدلهای ساده و آجدار هستند و هرکدام دارای سایزبندی متفاوتی در مقایسه با یکدیگر بوده و حتی در ساختار هندسی و شکل ظاهری هم با یکدیگر تفاوت هایی دارند. قطر سطح مقطع میلگرد صنعتی ساده با نوع آج دار فرق داشته و نمونه های ساده با استاندارد A1 تولید می شوند. انواع میلگرد صنعتی یزد در حجم عمده مورد خرید و فروش قرار می گیرند و می توان با شناسایی یک تامین کننده معتبر در بازار آهن اقدام به خرید مستقیم و ارزان قیمت آن کرد.

01 21

میلگرد صادراتی نیشابور

شرکت سازنده میلگرد صادراتی نیشابور کار خود را از سال 1378 آغاز کرده است، محل اولین ساختمان احداث شده این مجموعه در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی می باشد. میلگرد هم از جمله پرکاربرد ترین موادی است که در ساختمان سازی از آن به طور گسترده ای استفاده می شود، دلیل استفاده از میلگرد این است که باعث بالا بردن استحکام ساختمان می شود و زمانی که با بتن ترکیب می شود، باعث افزایش قدرت کششی بتن می شود.

02 21

میلگرد صفحه ستون

میلگرد صفحه ستون به یک ورق سیاه فولادی گفته می شود که کاملا مسطح است و به منظور برقراری اتصالی بهتر و مقاوم تر در میان ستون و بتن قرار می گیرد. سایز میلگرد صفحه ستون به بار لنگری که برای مواقع زلزله محاسبه شده و همچنین بار ستون که مرکز ثقل تحمل فشار است بستگی خواهد داشت. میلگرد صفحه ستون نقش حمایتی بین ستون و اسکلت فلزی سازه را دارد و کار انتقال فشار و وزن اعمال شده بر ستون به فوندانسیون را برعهده خواهد داشت.

03 21

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا