با یک ترفند جذاب فاصله خود را تا ثروت کوتاه کردم

انجیر تازه سیاه

برای اولین بار در ایالات متحده انجیر تازه سیاه کشت شد که این میوه از خانواده توت است و در ابتدا از رنگ قرمز به قهوه ای تکامل یافته و در نهایت به انجیر سیاه تبدیل می شود. انجیر تازه سیاه یکی از گیاهانی است که توسط انسان کشت شد و در شمال آفریقا و سر تا سر مدیترانه شرقی به ویژه یونان و ترکیه تولید گسترده ای داشت. انجیر سیاه محبوب است و معمولاً در اوج فصل رشد تابستان یافت می شود و آن ها می توانند در سایه های متنوع ظاهر شوند. اما رنگ بنفش عمیق تا سیاه در انجیر سیاه بیشتر برجسته است که این محصول آبدار با طعم شیرین آن ارزشمند است.

01 6

انجیر خشک تواضع

انجیر خشک تواضع از انواع مختلف خشکبار در ایران تولید می ‌شود که به خاطر شرایط آب و هوایی بسیار مطلوب از نظر کیفیت در بالاترین سطح ممکن قرار دارد از جمله می ‌توان انجیر خشک تواضع اشاره کنیم. مصرف انجیر خشک تواضع برای همه گروه های سنی بسیار مناسب می‌ باشد چرا که می‌ تواند بدن ما را سالم و پر انرژی کند از جمله انجیر خشک تواضع که یکی از بهترین نوع انجیرهای تولید شده در ایران می باشد که جز محصولات درجه یک و مرغوب صادراتی است و طرفداران زیادی دارد. این انجیر به خاطر شرایط آب و هوای آن منطقه بسیار مقوی، درشت، آبدار و رسیده می باشد که  آن را خشک می کند به صورت بسته بندی شده به سایر نقاط ایران و جهان صادر می گردد و طرفداران زیادی در خارج از کشور دارد.

02 6

انجیر خشک درشت

انجیر خشک درشت با وجود ویتامین C و خواص آنتی اکسیدانی می تواند با بیماری هایی چون سرطان مبارزه کند و مورد توجه افراد زیادی می باشد، برای اطلاع از نحوه خرید این محصول با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. به منظور دسترسی بیشتر به میوه انجیر و خواص درمانی آن معمولا تولید کنندگان آن ها را به صورت خشک در می آورند و در بازار می توان آن ها را در گونه های مختلفی تهیه نمود. با توجه به نوع انجیری که در خطوط تولید استفاده می شود نوع انجیر خشک متفاوت است. مشتریان می توانند آن ها را طبق نیاز تهیه کنند با وجود انجیر تازه بزرگ و درشت انجیر خشک درشت نیز در دسترس خریداران قرار می گیرد.

03 6

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا