با این مانتوها به راحتی درآمد خود را افزایش دهید

مانتو کلاسیک

مدل مانتو باید متناسب با اندام شما باشد به عنوان مثال برای انتخاب مانتو کلاسیک اگر پایین تنه چاقی دارید از مدل‌هایی استفاده کنید که در پایین تنه گشاد و چین‌دار باشد و چاقی شما را نشان ندهد. اگر بالاتنه چاقی دارید از مدل‌های راسته گشاد استفاده کنید اگر اندام متناسبی دارید از هر مدلی می‌توانید استفاده کنید اما از مدل‌های تنگ دوری کنید چون نه تنها دیگر روی بورس نیستند بلکه بیشتر چروک شده و دردسر بیشتری دارند. بلندی مانتو باید متناسب با قد شما باشد اگر کوتاه هستید نباید مانتوی شما از روی زانو بالاتر باشد در مورد افراد قد بلند نیز این نکته صادق است.

04 11

مانتو تابستانی

مانتوهایی که کاربری روزانه دارند مانند مانتو تابستانی و مکرر از آن‌ها استفاده می شود باید به معنای واقعی تن خور مناسبی داشته باشد، دارای جیب بوده و از دکمه‌ها (به طور مثال ۴ دکمه) یا زیپ خور مناسبی بهره برده باشند، دست و پاگیر نبوده و در پایان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد با بتوان همه جا از آن استفاده کرد. همه این موارد باید در کنار زیبایی که به شما می‌دهد بتواند با نزدیک شدن فصل گرما، لباس مناسبی هم برای بهار و تابستانتان باشد. همچنین داشتن یک مانتو کتی بلیزر، از واجبات کمد لباس هر دختر خوش‌تیپ و اهل مد است. کت بلیزر نقش مهمی در کمد خانم‌ها ایفا می‌کند، چون کلاسیک است و از مد نمی‌افتد و با انواع استایل‌های رسمی و کژوال ست می‌شود.

05 11

مانتو ویمسیکال

این مدل مانتوها با توجه به فصل مورد نظر، در جنس‌های مختلف دوخته می‌شوند. مانتو ویمسیکال، استایل رسمی و کژوال داشته باشید. مانتو ویمسیکال شبیه اسپرت و راحت است. مدل‌های قدیمی و متداول مانتوهای ویمسیکال معمولاً در یک سمت دکمه داشتند، همینطور یک جیب سینه‌ای و دو جیب بغل داشتند. امروزه مدل‌های متنوع‌تری به وجود آمده‌اند. چرا که مانتو ویمسیکال حکم آچار فرانسه‌ی کمد شما را ایفا می‌کند و بسیار به کارتان خواهد آمد. با وجود مانتو ویمسیکال در کمدتان می‌توانید سالیان سال استایل شیکی داشته باشید.

06 12

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا