قیمت پوشک مای بیبی پول آپ

اگر قصد خرید پوشکی با کیفیت با تکنولوژی روز دنیا هستید با کارشناسان محصول آراد برندینگ تماس حاصل کنید تا بتوانید یک خرید بسیار خاص و به صرفه را تجربه نمایید.

کودکان و بزرگسالان به دلیل این که کنترل کاملی بر روی سیستم دفع بدن خود ندارند باید از انواع پوشک همچون پوشک عطری استفاده کنند، همچنین برای افرادی با افراد شغل مانند فضانوردان استفاده می شود و نمی تواند به توالت بروند مورد استفاده قرار می گیرد.

این پوشکها از موارد بسیاری تولید می شوند که بتوانند به خوبی هر چه بیشتر بتوانند جذب کنند و از کثیف شدن پوست و موارد دیگر جلوگیری کنند از جمله موارد که در پوشکها وجود دارد می توان به پلی اتیلن، پلی پروپیلن غیر بافته شده مانند هیدروفوب و هیدروفیل، نواری جاذب، کرک خمیر، پلیمر سوپر جاذب، لایکرایهای پلاستیکی، لایه فتیله ای، چسب مناسب پوشک، نوار چسب، لوسیونهای مرطوب کننده، لوسیونهای خوشبو کننده، ورق پشتی تنفسی شبه پارچه اشاره کرد.

قیمت پوشک مای بیبی

مهمترین موارد بسیار مهمی که امروزه باعث شده است که قیمت پوشک مای بیبی و پوشک شورتی به صورت دولتی و آزاد تقسیم شود بازار تولید و پخش با قیمتهای بسیار متنوع می باشد که باعث سود جویی افراد مختلف در این صنعت شده است، مجموعه ما همواره با سعی در پخش بهترین محصولا با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بروز شما را به خرید این محصولات درجه یک و با کیفیت دعوت می کند.

قیمت پوشک مای بیبی پول آپ

بخش اصلی که قابلیت جذب بسیار بالایی دارد و بسیار لطیف و راحت می باشد معمولا به عنوان هسته سلولزی پوشک می باشد و به همین دلیل وظیفه جذب ادرار را به صورت کامل دارد و ظرفیت جذب ادرار بسیار خوبی دارد، این بخش پوشکها دارای ویژگیهایی خاص بسیار زیادی  مانند نسبت بالای الیاف به کار رفته به وزن، درشتی کمتر و طول الیاف بسیار ریز می باشد و همچنین کاملا این بخش پوشک  صاف، راحت، لطیف و یکنواخت است.

ماده ای که در ساخت بخش جاذب پوشک استفاده می شود، معمولا قابلیت جذب بسیار بالایی دارد و هر 10 گرم از بافت این محصول می تواند حدود صد سی سی از این محصول را در خود جذب کند البته باید به این نکته توجه کرد که این بخش از در صورتی که تحت فشار باشد نمی تواند به خوبی قبل ادرار کند زیرا به خوبی قبل نمی تواند جذب کند که این موضوع در نتیجه ی کم بودن فضا می باشد.

پوشک مای بیبی پول آپ

آرامش یکی از موضوعاتی است که پوشک می تواند به بیشتر خانواده ها ببخشد از این جهت که کودک در هنگام استفاده کردن آن احساس راحتی دارد و با توجه به پیشرفتهایی که در این زمینه صورت گرفته است می توانید  پوشک مای بیبی پول آپ در سایز 5 و غیره را در بازار به ساده ترین حالت ممکن تهیه کنید.

قیمت پوشک مای بیبی پول آپ

امروزه پیشرفت را در هر عرصه ای می توان مشاهده کرد و در زمینه تولید پوشک نیز این قاعده مستثنا نبوده و شما می توانید مدلهای بسیار بهینه و مناسب آن را در بازار مشاهده کنید همچنین یکی از این مورد پوشک شورتی مای بیبی پول آپ است این پوشک محصول جدیدی است که از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید شده است و قدرت جذب بالای آن به گونه ای است که شما می توانید به راحتی از مزیتهای آن استفاده کنید.

بافت درونی این پوشک بسیار نرم است و از پنبه و کتان بسیار با کیفیت تولید شده است و هنگامی که با بدن کودک برخورد می کند حس خوبی را دست می دهد و نرمی آن حس می شود این پوشک همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم بسیار ساده و راحت قابل تعویض است و این موضوع می تواند برای مادران بسیار قابل اهمیت باشد همچنین این پوشک از لایه هایی تشکیل شده است که علاوه بر تنفس بتواند جذب مناسبی را داشته باشد که به اصطلاح به آن لایه عمودی ضد نشست نیز گفته می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا